تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۴۷۵۰۴۰
کبنا گزارش می‌دهد

کلاف سردرگم سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد / جان کارکنان به لب رسید / شک و شبهه کارپرداز / حقوق و مطالبات کارکنان چندین ماه عقب افتاده و کسی هم ککش نمی‌گزد + فیلم

۳
۰
کلاف سردرگم سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد / جان کارکنان به لب رسید / شک و شبهه کارپرداز / حقوق و مطالبات کارکنان چندین ماه عقب افتاده و کسی هم ککش نمی‌گزد + فیلم
کبنا ؛کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد چند سال حقوق، مزایا و مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند و می‌گویند: شرمنده زن و فرزندان‌مان هستیم و خواستار ورود استاندار کهگیلویه و بویراحمد به این موضوع هستیم.
به گزارش کبنا، این روزها کمتر پیدا می‌شود که کسی درد کس دیگری را بفهمد و یا با او همدردی کند. آیت‌الله جوادی‌آملی می‌گوید؛ «هیچ تازیانه‌ای دردناک‌تر از فقر نیست.» آه و افسوس چه دردناک است که پدری به خانه رود و جلوی زن و فرزندش سرش خم باشد و کاری از دستش بر نیاید؛ آن موقع آرزوی «مرگ» داری و کاری از دستت بر نمی‌آید. تمام داستان سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد «تلخ» نیست و قطعاً در این سازمان روزهای خوب و خوش هم بوده؛ اما این روزها در این سازمان هیچ صدای جزء صدای گلایه و اعتراض شنیده نمی‌شود. یکی از کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های استان همزمان با بازدید مأموران اداره‌‌‌کل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از این سازمان «بنزین» روی خودش ریخت و نزدیک بود که خود و همه اطرافیانش را به آتش بکشاند! بالاخره بخیر گذشت.
مشکلات اقتصادی جامعه امروز، شرایط فعلی تأمین معیشت بسیاری از خانواده‌ها را تحت تأثیر خود قرار داده است و معضل بیکاری و بی‌پولی بیش از پیش کلاف سردرگم افکار پریشان پدران فاقد درآمد را در هم پیچیده است. کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گویند؛ بیش از چند سال مطالبات و حقوق‌مان عقب افتاده و متأسفانه هیچ شخصی برای رفع مشکلات ما همکاری نکرده است.
یکی از کارکنان سازمان همیاری گفت: همکاران‌مان در ایام عید با گریه از سازمان رفتند و پول خرید یک تکه لباس هم برای فرزندان‌مان را نداشتیم.
   
فیلم| صحبت‌ کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های استان 

او افزود: امروز یکی از کارکنان «بنزین» روی خودش ریخت و همه ماها به همچنین مرحله‌ای تو زندگی رسیده‌ایم.
یکی دیگری از کارکنان می‌گفت: رئیس سازمان همیاری شهرداری‌ها اصلاً سرکار نمی‌آید که بخواهد، ببیند چه مشکلی هست یا نیست؟ 
برخی از کارمندان سازمان ادعا می‌کردند که در طول چند ماه رئیس سازمان فقط 5 روز سر کار حاضر شده است و او بی‌خیال مشکلات و مسائل مختلف سازمان همیاری شهرداری‌‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است.
برخی از کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌‌ها همچنین از دریافت 200 میلیون تومانی رئیس سازمان قبل از عید خبر دادند و می‌گفتند؛ این در حالی است که کارکنان سازمان چندین ماه حقوق دریافت نکرده‌اند و مطالبات‌شان عقب افتاده است.
فرد دیگری گفت: کارپرداز سازمان شخص مشخص شده‌ای است؛ اما کس دیگری خریداری کرده است.
کارپرداز سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: 50 میلیون تومان جهت خرید روغن برای ماشین‌آلات سازمان هزینه شده؛ اما من به عنوان کارپرداز خبر ندارم.
مشکلات این سازمان به همین جا ختم نمی‌شود. سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد امکانات زیادی هم در اختیار دارد. این سازمان ماشین‌آلات سنگین دارد که کمترین بهره از آن بُرده می‌شود. کامیون سازمان در شیراز به خاطر 35 میلیون تومان در یک تعمیرگاه رها شده و خاک می‌خورد. لودرهای این سازمان هم بلااستفاده هستند.
به گزارش کبنا، وضعیت کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد زمانی قوزبالای قوز می‌شود که کارکنان این سازمان علاوه بر نداشتن بیمه و دفترچه درمانی هر روز شاهد پیامک‌هایی با محتوای سررسید قسط بانکی و... هستند. دلیلی که یکی از کارکنان سازمان اقدام به خودسوزی کرد همین مسئله بود که با ممانعت همکارانش روبرو شد و از مرگ نجات یافت.
   
فیلم| بازدید روز پنجشنبه 30 فروردین‌ماه 1403 از سازمان همیاری شهرداری‌های استان 

رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ادعا می‌کند که 10 ماه حقوق پرداخت کرده است. کارکنان سازمان همه این حرف‌ها را رد می‌کنند و می‌گویند، حقوق و مطالبات ما پرداخت نشده است.
یکی از کارمندان باتجربه سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار کبنا نیوز، گفت: بعد از خداوند تنها امید ما استاندار مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد و مجموعه استانداری است. ما از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهیم که به مسئله سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ورود کنند.
کبنا نیوز به‌زودی با رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان گفت‌وگویی در این رابطه انجام می‌دهد.
ادامه دارد...
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سازمان‌همیاری را منحل کنید
مسعود
Iran, Islamic Republic of
الان هر کی به فکر لابی کردن با این و اونه برا اینه ک صندلی ش رو دو دستی بچسبه کی بفکر لین نیروها می افته یا دل کدوم مسیول بحال این نیروها میسوزه هر کی به فکر لابی خودشه و میترسن،کجای دنیا مدیر یک سازمان ۵ ماه نره سر کار کسی جوابگوش نکنه حتما لابی و پشت پرده ای وجود داره یا منفعتی این وسط برای مدیران بالا دستی هست/بگار گیری مدیران نالایق و نیروهای بالاستی نالایق تر و بی سواد تر
رضا
Iran, Islamic Republic of
با سلام
واقعا جای تأسف است که این مدیر با زور نماینده بر روی استاندار تا حالا سر کار مانده آیا استاندار باید اینقدر کم کاری و به خاطر نماینده اینقدر ضعیف عمل کند که همچنین مدیری باید هنوز روی کرسی مدیریت باشد اون هم مدیر که پنج ماه حضور فیزیکی در محل کارش را ندارد
آقای استاندار توجه داشته باش هر مدیر ضعیف نشان از انتخاب ضعیف شما دارد هر استانداری با مدیرانش به مردم معرفی میشود
سپاس از کبنا
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1