تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : ۴۵۳۲۵۴
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد؛

مدیرعامل بیمه ایران: هیچ اعتباری در این شرکت بازگشت داده نشده است / رویه ما ارائه خدمت مطلوب به مردم است

۴
۱
مدیرعامل بیمه ایران: هیچ اعتباری در این شرکت بازگشت داده نشده است / رویه ما ارائه خدمت مطلوب به مردم است
کبنا ؛
در پی انتشار خبری در سایت کبنا نیوز، خالق شکور مدیرعامل بیمه ایران در کهگیلویه و بویراحمد به توضیح مواردی پرداخت.
به گزارش کبنا، مدیرعامل بیمه ایران در کهگیلویه و بویراحمد پس از انتشار خبری در پایگاه خبری کبنا نیوز با عنوان «قصه پرغصه برگشت بودجه؛ این بار بیمه ایران در کهگیلویه و بویراحمد با عدم پرداخت منصفانه خسارات مردم استان» به توضیح مواردی پرداخت.
خالق شکور مدیرکل بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا نیوز، اظهار داشت: بیمه ایران در راستای ارائه خدمات هوشمند و الکترونیک برای سهولت دسترسی مشتریان و بیمه‌گذاران به خدمات گسترده و متنوع خود، حرکت می‌کند و هدف ما تکریم مردم و ارائه خدمت با کیفیت است.
شکور در ادامه افزود: در حال حاضر بیش از 50 درصد بازار بیمه استان کهگیلویه وبویراحمد در اختیار بیمه ایران است ودر این راستا و بمنظور کاهش مراجعات مشتریان به شعب و مراکز پرداخت خسارت، سامانه «بیمه ایران من» در سراسر کشور راه اندازی شده و تمامی بیمه گذاران می‌توانند برای دریافت خسارت و صدور برخط بیمه نامه خود از این طریق اقدام نمایند.
وی توسعه، گسترش و تنوع خدمات بیمه‌ای را یکی از اقدامات اساسی برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در استان برشمرد و گفت: با توجه به استقبال مردم از محصولات متنوع بیمه ایران، به شاخص های خوبی در تولید حق بیمه رسیدیم و نسبت به سال گذشته حدود 47 درصد رشد حق بیمه داشتیم. این موضوع نشان دهنده رضایت مردم از خدمات و محصولات بیمه ایران و همچنین به کارگیری ساز و کارهای مناسب برای ارتباطات مناسب با مردم است.
مدیرکل بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری بیمه ایران با مسئولان استانی را خوب توصیف کرد و گفت: همکاری و تعامل بسیار خوب بیمه ایران با مسئولان دستگاهای قضایی و نیروی انتظامی نقش بسیار موثری در کاهش تصادفات و تقلبات داشته است و امیدوارم با تدوام این همکاری شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.
شکور در ادامه با تاکید بر اهمیت فرهنگ بیمه، تصریح کرد: تبلیغات مناسب و معرفی درست خدمات، مردم را به سمت بیمه ترغیب می‌کند. قطعا اگر تعداد زیادی از مردم اموال خود را در مقابل خطراتی مانند آتش سوزی، زلزله، سیل و سایر خطرات طبیعی و غیر طبیعی بیمه کرده باشند در زمان بروز حادثه کمتر آسیب می بینند و خیالشان راحت است که پشتیبان دارند، چرا که بیمه یک امنیت اجتماعی ایجاد می‌کند.
وی با رد بازگشت اعتبارات در بیمه ایران گفت: رویه ما در بیمه ایران پرداخت خسارت در کوتاهترین زمان ممکن است و به محض صدور رأی قطعی از طریق مراجع قضایی، تمام خسارت به ذی نفعان و زیان دیدگان پرداخت می‌گردد.
کبنا نیوز این آمادگی دارد که نظرات کارشناسان و متخصصان بیمه را پیرامون صحبت‌های مدیرعامل بیمه ایران را منتشر کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کریمی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد پاک دست وتوانمند
Iran, Islamic Republic of
لطفا مطالب مستند روي سايت ارايه بدهيد. هر ادعائي به لحاظ حقوقي اگر قابليت اثبات نداشته باشد از مصاديق نشر اكاذيب است.
مطلع بیمه ایران. همکار
Iran, Islamic Republic of
شوخی نکنید
ما هم باور می کنیم
بزودی پاسخ این گفتگو داده خواهد شد
نیک اقبال
Iran, Islamic Republic of
چطور شب سرتو راحت میزاری سر بالشت ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
فایل های مرتبط
1