تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : ۴۵۱۰۲۰
مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با نفر اول کنکور سراسری رشته تجربی دیدار کردند

صحبت‌های جالب فرناز حسن‌زاده رتبه «یک» رشته تجربی کنکور سراسری ( + فیلم )

۴۹
۵۳
صحبت‌های جالب فرناز حسن‌زاده رتبه «یک» رشته تجربی کنکور سراسری ( +  فیلم )
کبنا ؛مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل رتبه یک رشته تجربی کنکور سراسری از شهرستان بویراحمد، این موفقیت را به آن‌ها و خانواده‌هایشان تبریک گفت.
به گزارش کبنا، «حسنعلی عزت‌خواه» مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به خانواده حسن‌زاده و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسب این افتخار جای بسی شکرگزاری است، این موفقیت بزرگ را به همه کسانی که در آن نقش داشتند از جمله خود خانم حسن‌زاده، پدر و مادرش و مدیریت مدرسه تیزهوشان یاسوج تبریک عرض می‌کنم.
کسب رتبه یک رشته تجربی کنکور سراسری ۱۴۰۱ توسط خانم «فرناز حسن‌زاده» از شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نشان داد که محرومیت‌ها نمی‌توانند محدودیت ایجاد کنند و در صورتیکه تلاش‌ها شود، فرزندان این استان می‌توانند قله‌های افتخار را فتح کنند.
امیدوارم سال‌های آینده دانش‌آموزان بیشتری از استان کهگیلویه و بویراحمد، خانم حسن‌زاده را به عنوان الگو قرار دهند و در کنکور رتبه‌های برتر کسب کنند.
خانم مدحتی، مدیر مدرسه تیزهوشان یاسوج نیز در این دیدار گفت: فرناز حسن‌زاده از پایه دهم جز دانش‌آموزان برتر مدرسه تیزهوشان بود و در مسابقات فرهنگی هنری ورزشی رتبه‌های برتر را کسب می‌کرد.
وی افزود: خانم حسن‌زاده در همه جا خودش را ثابت کرد و بالاترین معدل مدرسه را داشت. خانم مدحتی مدیر دبیرستان فرزانگان یاسوج در ادامه با ابراز خوشحالی از این موفقیت می‌گوید از پایه نهم که در خدمت او بودیم علاوه بر استعداد ذاتی تلاش و پشتکار او هم بسیار زیاد بوده است همکاران ما همواره از این تلاش و کوشش تعریف کرده‌اند.
مدیر مدرسه فرزانگان یاسوج می‌گوید: در کنار درس خواندن همواره در مسابقات قرآن و عترت شرکت می‌کرد و البته جز نفرات برتر مدرسه در این زمینه بوده است در این سه سال هم عالی‌ترین معدل را به خود اختصاص داده است. همچنین کاظم حسن‌زاده پدر فرناز حسن‌زاده چه رتبه‌های برتر رشته تجربی کنکور سراسری ۱۴۰۱ کشور را کسب کرد نیز گفت: دخترم سه سال مشغول درس بود تنها ۱۵ دقیقه اوقات فراغت داشت که این وقت را در تپه نورالشهدای یاسوج سپری می‌کرد.
وی افزود: چیزی که باعث شد دخترم این رتبه را کسب کند معنویات و‌ایمان قوی‌شان بود. دخترم هنگام اذان نماز خود را می‌خواند و سه سال تمام از تمام تفریحاتش دست کشید و آن‌ها را کنار گذاشت و هم اکنون نتیجه آن را گرفت.
حسن‌زاده اظهار کرد: از صفر تا ۱۰۰ کسب رتبه برتر رشته تجربی کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ توسط دخترم، شخص خودش بود.
پدر دانش‌آموز یاسوجی که رتبه برتر رشته تجربی کنکور امسال را کسب کرد خاطرنشان کرد: دخترم تنها در آزمون‌های دوتا مؤسسه شرکت می‌کرد و کسب این رتبه مرهون تلاش‌های خودش بوده است.
حسن‌زاده تصریح کرد: دخترم فرزند استان کهگیلویه و بویراحمد و فرزند ایران اسلامی است و ان‌شاءالله فرزند شایسته‌ای برای ایران اسلامی خواهد بود.
وی ادامه داد: پس از آزمون کنکور منتظر بودن که نام استان کهگیلویه و بویراحمد برطرف شود چرا که بچه‌های مستعدی در بخش‌های و رشته‌های مختلف این استان وجود دارد که باید امکانات در اختیارشان قرار بگیرد و به آن‌ها اعتماد کرد و نیاز. به هزینه زیاد برای کسب موفقیت ندارند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در منزل رتبه اول تجربی کشور

پس از کسب نتیجه درخشان رتبه اول کنکور علوم تجربی توسط دختر یاسوجی مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه تنی چند از مسئولان آموزش و پرورش استان به دیدار فرناز حسن‌زاده نخبه کهگیلویه و بویراحمدی رفتند.
در این نشست حسنعلی عزت‌خواه با تسلیت ایام محرم و با بیان اینکه شریف‌ترین و نجیب‌ترین انسان‌ها در کربلا به شهادت رسیدند خطاب به نخبه کهگیلویه و بویر احمدی گفت:‌امیدواریم که شما نیز زینب‌وار سفیر بسیار خوبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه‌های بزرگ ایران باشید.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه ما مدیون ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید و ۴۵۰۰ معلم شهید هستیم یادآور شد: همچنین مدیون مدیران و معلمانی هستیم که با تلاش و ایثار و با تعلیم و تربیت صحیح فرزندان نخبه و متعهدی همچون فرناز حسن‌زاده را تربیت کردند تا همه به وجود او افتخار کنیم.
وی در ادامه با تبریک این موفقیت به خانواده حسن‌زاده گفت: فرناز نماز اول وقت را هیچگاه فراموش نکرد و همچنین همواره متوسل به شهدا شده است.
این مسئول با بیان اینکه نباید محرومیت را محدودیت حساب کنیم، گفت: جای بسی خوشحالی است که در استانی مثل کهگیلویه و بویراحمد چنین افراد نخبه‌ای افتخار آفرینی می‌کنند همه جوانان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد باید فرناز حسن‌زاده را الگوی خود قرار دهند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با خطاب قرار دادن فرناز حسن‌زاده و با بیان این که شما اکنون الگوی همه جوانان این استان هستید یادآور شد: توصیه ما به شما و دختران این است که همواره حجاب و عفاف را سرلوحه کار قرار داده و سفیری خوب برای ترویج حجاب و عفاف باشید. با فرناز حسن‌زاده رتبه اول کنکور علوم تجربی سال ۱۴۰۱ هم کلام می‌شویم که به نقش مدرسه در این موفقیت اشاره می‌کند و می‌گوید: معلمان و مربیان در این سه سال زحمات بسیاری کشیدند و محیط بسیار خوبی را برای درس خواندن من فراهم کردند.
او همچنین از دوستان و جوانان استان و کشور می‌خواهد که علاوه بر رشته تجربی رشته‌های دیگر از جمله رشته ریاضی را نیز فراموش نکنند چرا که برای آینده کشور به فارغ التحصیلان ریاضی و فنی نیاز مبرم داریم و باید دانش‌آموزان در این خصوص توجیه شوند.
فرناز در پاسخ به سؤال ما که می‌پرسیم بدون تعارف دلیل اصلی موفقیت تو چه بوده است می‌گوید‌ایمان به کار و تلاش مهم‌ترین دلیل بوده اما در کنار آن نباید از خانواده و مدرسه هم غافل شویم.
فرناز دست آخر در پاسخ به این سؤال که مقصد نهایی شما بعد از این موفقیت کجا خواهد بود می‌گوید تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه تهران را بر خواهم گزید.
نام شما

آدرس ايميل شما

موسی
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر شما
Iran
Iran, Islamic Republic of
🎥 حجاب و حیای زن ایرانی چه بر سر غرب آورد؟!

در مقابل غرب که زن را تبدیل به کالا کرده، اما زن باشرف و با استعداد ایرانی، در عمل ثابت کرده که میتواند، با حجاب اسلامی، در همه‌ی میدان‌ها سربلند ظاهر شود. و این غرب را عصبانی میکند!
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله به ابراز نظر کردنت . چی رو به چی ربط میدی......
پرستار دهدشت
Romania
تبریک فراوان به خانم حسن زاده ❤
Iran, Islamic Republic of
موفق باشید همشهری گرامی،
Iran, Islamic Republic of
آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی برای دختر گلمون
راضیه
Iran, Islamic Republic of
اگه محرومیت محدودیت نیست بمون تو شهر خودت پزشکی بخون.چرا میای تهران؟
علی
Iran, Islamic Republic of
با این نظر که دادی یعنی تا حالا تو منطقه ی محروم به دور از همه چی نبودی که این حرفو میزنی . تو منطقه ی محروم درسته که میتونی قبول شی حتی بهترین جاها ولی دهنت باید اسفالت شه تا بتونی.
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
اگر امکانات و امتیازاتی که شما تهرانی‌ها از شهرستانی‌ها گرفتید بهشون پس بدید هیشکی پاشو نمیذاره اون شهر مزخرف
تجربی
Iran, Islamic Republic of
به تو چه ربطی داره؟
پژی
Iran, Islamic Republic of
تبریک میگم عزیزم
ولی امیدوارم مثل خیلی از دخترهای دسگر توی دانشگاه ارزشهات رو زیر پا نزاری و توی درس مثل همیشه موفق باشی...من خودم ۱۲ سال تا تخصص پیش رفتم، اما بجایی نرسیدم جز گذر عمر و از دست دادن چیزهلی باارزش
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
وقتی سوالات خریر و فروش میره باید اینجوری بشه
در .... ده نفر رتبه زیر صد بودن خریر و فروش سوالات سیصد وپنجاه میلیون تومان
تونستید تمام مردم رو گول بزنید ولی خودتون رو نه
حلال نیست اینجور قبول شدن
Iran, Islamic Republic of
سلام
ضمن تبریک به خانم حسن زاده که با تلاش و پشتکار و استعداد ذاتی رتبه ی یک کنکور تجربی سال را کسب کزدند و مایه ی افتخار برای استان هستند،این موفقیت همان گونه که پدرش بیان داشتند از صفر تا صدش نتیجه ی تلاش شخص خودش بوده است؛بنابراین استفاده ی آموزش و پرورش و در واقع سوءاستفاده از این موفقیت ممنوع است.
Iran, Islamic Republic of
شما ک تبلیغ رشته ریاضی میفرمایید
چرا خودتون این رشته انتخاب نکردین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بله
درسته ، شما که ۹۵ درصد ریاضی و ۹۵ درصد فیزیک رو زدی و سطح زیستون پایینه نسبت به اون دو تا بهتر بود می رفتی رشته ریاضی، حالا هم که پزشکی میخوای بمون تو شهر خودت یا استانای اطراف پزشکی بخون
این شهرستانیا به هر جا برسن فقط عقده تهران رو دارن!
حامد
Iran, Islamic Republic of
حالا انگار تهران کجا هست! چقدر متاسفم شدم برای طرز فکر فاسد شما! محدود به مرز نباشید، همه مون مسلمانیم و انسان
بزار نگم
Iran, Islamic Republic of
به این میگن سوزش
آشنا
Iran, Islamic Republic of
مطمئنی تمام واقعیت را گفتی
مطمئنی از سهمیه خبری نبوده
Iran, Islamic Republic of
هر کس پولدار باشد هر رتبه ای خواست باتمام امکاناتی که دارد بدست می آورده، کار خاصی انجام نداده و ممکن آینده کیو و هوش کمتری نسبت به بقییه که فقیر هستند داشته باشد
عادل..
Iran, Islamic Republic of
خدا کند از ان کفشهای ویژ ه در جلسه کنکور نپوشیده باشد
Iran, Islamic Republic of
احسنت وهزاران درود بر دانش آموز عزیز، بسیار لذت بردم از صحبت‌های پدر محترم ایشان که می‌فرمایند ایمان ومعنویت عامل اصلی موفقیت دخترم بود
بعد تلاش مداوم وخستگی ناپذیر دختر گلش
بهنام
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب
واقعا خوشحال شدم از کسب رتبه برتر توسط یک دخترخانم سختکوش و مستعد. تبریک میگم خدمت شما و خانواده محترمتان. برقرار باشید🌹
Iran, Islamic Republic of
تبریک به خانواده محترم ایشان و همچنین معلمان ایشان و مجموعه ی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد .بی شک همه ی معلمان ایشان از اول ابتدایی تا آخر در این موفقیت سهیم هستند
سیده پریسا
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله موفق باشی عزیزم
Iran, Islamic Republic of
...بنده خدا با استعداد بوده و تلاش زیادی هم کرده ...همین
رتبه ۱۸
Iran, Islamic Republic of
تو باید شانس هم داشته باشی من رتبه ۱۸ کنکور امسال رو اوردم
مریم
Iran, Islamic Republic of
نخبه؟دلیل نمیشه هر کی رتبه یک بیاره نخبه محسوب میشه. نخبه کسی هست که بدون خوندن قبول بشه نه اینکه روزی ۱۶ ساعت مدت ۳ سال از دهم تا دوازدهم بخونه...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ادمی که که کتاب نخونه از کجا میخواد چیزی یاد بگیره که نخبه بشه حتما از پیش خودش
Iran, Islamic Republic of
تو برو بدون خواندن قبول شو آخه چقدر که میخوری
Denmark
امسال تقلب زیاد شده بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
همیشه خدا پشت و پناهتون باشه .باعث افتخارین 👏👏
Romania
همشهری عزیزم به وجودت افتخار میکنم.انشاالله دانشت رادرراه پیشرفت ایران اسلامی بکارگیری.تاهمانند دانشمندانی همچون دکتر چمران که در راه انقلاب فداگردیدپایداربمانید.
Iran, Islamic Republic of
قوم لر ب خود می بالند ک فرزندی چون فرناز دارند ...انشالله همیشه ودر همه حال موفق باشی خوشگلم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام آفرین فرناز جان امیدوارم موفق باشی
خانم
Iran, Islamic Republic of
مدارس سمپاد از بهترین مدارس در سطح کشور هستند ، شما در این مدارس بودید و تلاش خودتون هم کردین ، ان شالله که بهترین ها نصیبتان
Iran, Islamic Republic of
بخدا که یک کلمه از این حرفا زده باشه 🤣
پرستو
Iran, Islamic Republic of
آفرین آفرین آفرین به شما دختر ایران زمین، امیدوارم همه ی نعمت های که داری در راه بندگی خدا صرف کنی...
ملینا
Iran, Islamic Republic of
خوش به حالت عزیزم
من تازه تیزهوشان قبول شدم
و خیلی دوست دارم در آینده مثل شما باشم
زهرا
Iran, Islamic Republic of
چطوری در مدرسه تیزهوشان قبول شدین؟
م
Iran, Islamic Republic of
خیلی ظلمه اینا اگه محروم هستن باز مدرسه تیزهوشان داشتن ما که منطقه ۳ هستیم ولی فقط یه دبیرستان دولتی داریم میشیم پس منطقه چند
م
Iran, Islamic Republic of
خیلی ظلمه اینا اگه محروم هستن باز مدرسه تیزهوشان داشتن ما که منطقه ۳ هستیم ولی فقط یه دبیرستان دولتی داریم میشیم پس منطقه چند
...
Iran, Islamic Republic of
حیف استعدادت نیست دختر جون که میخوای توی رشته پزشکی هدر بدی؟؟ آه از این مملکت که اینقد استعدادهای فوق العاده رو
نازنین
Iran, Islamic Republic of
آفرین
نازنین
Iran, Islamic Republic of
آفرین بعضی از شما که میگین جواب ها رو خریدن سخت در اشتباهین چرا شما ها مثل ایشون تلاش نمی کنین یا فقط یاد دارین چرت و پرت بگین چون خودتون تلاش نمی کنین
یه نفر
Iran, Islamic Republic of
درس خواندن همش با پولع
:(
Iran, Islamic Republic of
موفق باشی
Iran, Islamic Republic of
پدرش گفته فقط دوتا آزمون شرکت میکرده!!!؟ واقعا؟؟؟
ما که منطقه محرومیم یدونه رو هم بزور میتونیم شرکت کنیم
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
تبریک به خانوم حسن زاده
سلام بر بچه های رشته ریاضی
کارمن جعفرنژاد
Iran, Islamic Republic of
موفقیتی به اندازه سرعت نور داشته باشی ♥️
تبریک میگم فرناز جان ♥️
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1