کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

غلامرضا شکوهی‌پور: به روح برادرم قسم، انتخاب ظفری به اندازه‌ی سر سوزنی برای من نفع نداشته است / این‌که پسر طاهری به چه طریقی سر کار رفته است بنده اطلاعی ندارم

17 مرداد 1400 ساعت 10:10

غلامرضا شکوهی‌پور رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان با اشاره به انتخاب مسعود ظفری به عنوان شهردار دوره ششم شهر دوگنبدان می‌گوید: در جاهای مختلف مثل دادگاه و جاهای امنیتی تحقیقات زیادی کردم، ولی هیچ چیزی برای ما مشخص نشد. یک حکمی برای آقای ظفری زده شده که جرم محسوب نمی‌شود. ولی جرمی دال بر کلاهبردای، اختلاس و ... بر اساس تحقیقات زیادی که کرده‌ام در سابقه‌ی ایشان وجود نداشته است.


غلامرضا شکوهی‌پور رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان با اشاره به انتخاب مسعود ظفری به عنوان شهردار دوره ششم شهر دوگنبدان می‌گوید: در جاهای مختلف مثل دادگاه و جاهای امنیتی تحقیقات زیادی کردم، ولی هیچ چیزی برای ما مشخص نشد. یک حکمی برای آقای ظفری زده شده که جرم محسوب نمی‌شود. ولی جرمی دال بر کلاهبردای، اختلاس و ... بر اساس تحقیقات زیادی که کرده‌ام در سابقه‌ی ایشان وجود نداشته است.
به گزارش کبنا، انتخاب شهردار گچساران با حواشی بسیاری همراه بود؛گویی دوباره بازی اکثریت و اقلیت در شورای شهر دوگنبدان آغاز شده است. طبق گفته برخی از اعضای شورای اسلامی این شهر، 4 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان بدون توجه به فراخوان و ساز و کار شورای جدید برای انتخاب شهردار، مسعود ظفری را در جایگاهش ابقا کردند. در همین رابطه، ایمان محمدپور فتح فعال سیاسی با اشاره به وجود کماکان سلطه‌ی خانوادگی در دوگنبدان در صفحه‌ی شخصی‌اش نوشت: امروز جناب آقای حسینی برادر نماینده محترم مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی صراحتاً با افتخار از دخالت مستقیم در انتخاب شهردار سخن گفت. با به وجود آمدن این حواشی، در رابطه با انتخاب شهردار گچساران، با غلامرضا شکوهی‌پور رئیس شورای شهر گچساران صحبت کردیم.
کبنانیوز: نزدیکان آقای زینل‌زاده می‌گویند که رزومه‌ی آقای زینل‌زاده را آقای شکوهی تحویل گرفته و اتفاقاً خود آقای شکوهی اصرار بر ارائه‌ی رزومه داشته است. نظر شما در این باره چیست؟
من خودم دو بار خدمت آقای زینل‌زاده رفتم برای کاندید شدن در شهرداری. ولی ایشان معذوراتی داشت و قبول نکرد و گفت تا ببینم چه می‌شود. اما در لحظه‌های آخر، یک نفر از خود  شهرداری آمد واصرار داشت که رزومه‌ی آقای زینل‌زاده را بیاورد. ما گفتیم وقت گذشته است، اما رزومه‌کاری آقای زینل‌زاده را بیاور. رزومه‌شان را آوردند، بدون طی مراحل. ما هم گفتیم انسان بزرگواری است و قبول کردیم. یک رزومه‌ی کوچولو تحت یک نوشته‌ای آورد و بعد که مدارکش را آورد، ما مدارک را پیوست کردیم. ما رزومه‌اش را همراه با همه‌ی مدارکش تحویل گرفتیم. امتیازبندی شد. امتیازش هم 5/55 بود. مدارکش هم الأن موجود است و می‌توانید بیایید و آن را ببینید.
کبنانیوز: یک نکته‌ی دیگر این‌که گفته می‌شود شما در انتخاب آقای ظفر استقلال رأی نداشته‌اید. آیا این درست است؟
من اصلاً این را قبول ندارم. ما این فکر را کردیم با توجه به این‌که این آقا چهار سال کار کرده و سوار بر کارها و طرح‌ها است، گفتیم مجدداً باشد تا ببینیم آیا وسط کار می‌لنگد یا ادامه‌ی کارش را می‌دهد. ما در انتخاب این آقا تحت تأثیر هیچ شخصی قرار نگرفته‌ بودیم.
کبنانیوز: این‌که می‌گویند آقای ظفری در دادگاه، پرونده‌هایی دارد آیا درست است؟
در جاهای مختلف مثل دادگاه و جاهای امنیتی تحقیقات زیادی کردم، ولی هیچ چیزی برای ما مشخص نشد. یک حکمی برایش زده شده که جرم محسوب نمی‌شود. ولی جرمی دال بر کلاهبردای، اختلاس و ... بر اساس تحقیقات زیادی که کرده‌ام در سابقه‌ی ایشان وجود نداشته است.   
کبنانیوز: برخی می‌گویند آقای شکوهی و طاهری امتیازهایی گرفته‌اند که آقای ظفری را ابقا کرده‌اند.
به روح برادرم قسم به اندازه‌ی سر سوزنی برای ما نفع نداشته است.
کبنانیوز: خب می‌گویند پسر آقای طاهری استخدام شهرداری شده است.
ایشان در سال 1399 سر کار رفته است، اما این‌که به چه طریقی سر کار رفته است بنده اطلاعی ندارم. اما گفته می‌شود که از دادگاه حکم برگشت به کار گرفته است و هیچ ربطی به این موضوعات ندارد.
کبنانیوز: لطفاً در مورد امتیازبندی‌ها هم توضیح دهید. برخی می‌گویند امتیازبندی‌ها به صورت دیگری بوده است.
دروغ محض است. مدارک موجود است و می‌توانید بیایید مشاهده کنید. امتیازها مشخص است. زمانی اختلاف نظری بر سر امتیازها بود. ما آمدیم در جلسه‌ی شورا مطرح کردیم و گفتیم که حالا بحث بر سر امتیاز است و اختلاف نظر وجود دارد، شورا خودش تصمیم بگیرد و کار را تمام کند. اما قبول نکردند. امتیازها هم همان امتیازهایی بود که خودشان داده بودند و خودشان هم قبول داشتند.
 
کبنانیوز: شما در همین رابطه چه توصیه‌ای به سیاسیون و مردم دارید؟
توصیه‌ام این است که به حواشی توجهی نشود تا ما بتوانیم کار خودمان را بکنیم. جلسه‌ی سوم هم برگزار شده و الحمدالله همه در کنار هم بودیم و عکس یادگاری هم گرفتیم.


کد مطلب: 437646

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/437646/غلامرضا-شکوهی-پور-روح-برادرم-قسم-انتخاب-ظفری-اندازه-ی-سر-سوزنی-نفع-نداشته-این-که-پسر-طاهری-طریقی-کار-رفته-بنده-اطلاعی-ندارم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1