کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور:

مجوز مرز هوایی فرودگاه یاسوج صادر می‌شود

28 ارديبهشت 1400 ساعت 18:05

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پیگیری اخذ مجوز ماده ۲۳ قانون تنظیم جهت پروژه ملی سد آبریز و مصوبات سفر رئیس برنامه و بودجه به استان اشاره کرد و گفت: رایزنی‌های لازم جهت خرید تجهیزات فرودگاه یاسوج نیز انجام شد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پیگیری اخذ مجوز ماده ۲۳ قانون تنظیم جهت پروژه ملی سد آبریز و مصوبات سفر رئیس برنامه و بودجه به استان اشاره کرد و گفت: رایزنی‌های لازم جهت خرید تجهیزات فرودگاه یاسوج نیز انجام شد.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور و جانشین فرماندهی اقتصادی مقاومتی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
 گفتنی است پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان در سال ۱۴۰۰ که به تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور رسیده است طی نامه‌ای با امضای استاندار به تعداد ۸ پروژه جهت تأمین و تقویت اعتبار از محل منابع متمرکز ملی تقدیم معاون پارلمانی رئیس جمهور شد.
 حسین کلانتری پیرامون مصوبات این نشست، عنوان کرد: معاون پارلمانی رئیس جمهور در این خصوص همکاری لازم را به عمل آورد و در این خصوص قول مساعد داد.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: مقرر شد مجوز مرز هوایی برای فرودگاه یاسوج جهت اعزام مسافرین به شهرهای مقدس «کربلا، نجف و سوریه» صادر شود.
 وی بیان کرد: در این دیدار راه اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان پیگیری شد.
 کلانتری به پیگیری اجرای مصوبات سفر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: خرید تجهیزات لازم جهت فرودگاه یاسوج نیز در این دیدار پیگیری شد.
 نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد به پیگیری اخذ مجوز ماده ۲۳ قانون تنظیم جهت پروژه ملی سد آبریز اشاره کرد و افزود: جذب اعتبار جهت کمک به دانشگاه علوم پزشکی در راستای مبارزه با ویروس کرونا نیز پیگیری شد.
 معاون پارلمانی رییس جمهور نیز در این دیدار ضمن تقدیر از پیگیری‌های مستمر استاندار کهگیلویه وبویراحمد و دغدغه‌های وی تقدیر کرد و گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در تمامی عرصه‌های مختلف دین خود را به کشور و نظام ادا کردند و باید در شأن آنان خدمات رسانی کرد.

 حسینعلی امیری برای پیگیری و حل مشکلات استان و مطالبات استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد قول مساعد داد و دستورات لازم را به مدیران مربوطه صادر کرد.
 وی گفت: همه تلاش خود را برای تحقق مطالبات و نیازمندیهای استان که از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح شده است، به کار می‌گیرد.
 علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد استاندار را در این دیدار همراهی کرد و گزارشی از وضعیت پروژه‌های استان نیوز ارائه داد.


کد مطلب: 434313

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/434313/مجوز-مرز-هوایی-فرودگاه-یاسوج-صادر-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1