کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سردار حکمتیان‌اصل فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا:

تیپ 48 مردم

13 فروردين 1400 ساعت 13:26

تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز جزء اولین گروه‌هایی بودند که با تمام توان در منطقه شهر زلزله زده سی‌سخت حضور پیدا و به مردم خدمات رسانی کرد.


زلزله 29 بهمن سال 99، خسارت زیادی را به شهر سی‌سخت - شهرستان دنا - استان کهگیلویه و بویراحمد وارد کرد. همه دستگاه‌ها دولتی، نیروهای امدادی، سپاه و بسیج و... خیلی سریع به کمک مردم شتافتند.
تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز جزء اولین گروه‌هایی بودند که با تمام توان در منطقه شهر زلزله زده سی‌سخت حضور پیدا و به مردم خدمات رسانی کردند.
سردار حسن حکمیتان‌اصل فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا به تشریح خدمات این تیپ در شهر زلزله زده سی‌سخت پرداخت و اظهار داشت: مردم ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی هستند. ما خادم این ملت هستیم. در هر جای میهن اسلامی که تهدیدی متوجه مردم و نظام اسلامی شود، با جان و دل در خدمت مردم هستیم. در سیل لرستان، زلزله رودبار و... تیپ 48 فتح حضور موثری داشت.
وی افزود: در تمام مشکلات، تا آخر در کنار مردم بودیم. 70 خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک با نیروی انسانی را در میدان شهر زلزله زده سی‌سخت مستقر کردیم و وسایل و اسباب و اثاثیه مردم را به طور رایگان جابجا کردیم که بسیار بر روحیه مردم تاثیر گذاشت.
فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بحث احداث کانال‌های کشاورزی که بر اثر زلزله تخریب شده بودند، تیپ اقدامات خوبی انجام داد.
   
سردار حکمتیان‌اصل تاکید کرد: در تمام حوادث؛ جزء اولین ارگانی بودیم که کنار مردم بودیم. جایی نبوده که مردم و یا مسئولین نیازی داشته باشند، اما ما حاضر نباشیم. تمام ظرفیت‌مان را در اختیار مردم قرار دادیم.
  
وی به اقدامات تیپ 48 فتح در شهر زلزله زده سی‌سخت گریزی زد و اظهار داشت: در همان ساعت اولیه ما در شهر سی‌سخت حضور داشتیم، یک اتوبوس آمبلانس، ایستگاه درمان و پزشکان تیپ را در همان شب اول در شهر سی‌سخت مستقر کردیم.
فرمانده تیپ 48 کهگیلویه و بویراحمد گفت: خودروهای آبرسانی تیپ در شهر سی‌سخت استقرار یافت و خدمات رسانی می‌کردند. در پایداری امنیت شهر نیز برنامه‌های خیلی خوبی را اجرا کردیم.

سردار حکمتیان‌اصل از راه‌اندازی آشپزخانه‌های سیار و ثابت در شهر سی‌سخت خبر داد و گفت: به صورت روزانه غذای گرم بین مردم توزیع می‌کردیم.
  
وی افزود: در راستای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، برای ضد عفونی معابر، مکان‌های عمومی و دستگاه‌های دولتی اقدامات خیلی خوبی انجام دادیم و به کمک علوم پزشکی آمدیم.
  
فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تیم درمان و پزشکی تیپ 48 فتح در شهر زلزله زده سی‌سخت مستقر شد، اظهار داشت: بیش از 6 هزار نفر توسط تیم درمان تیپ 48 فتح ویزیت شد.


کد مطلب: 432602

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/432602/تیپ-48-مردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1