تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۴۳۲۶۰۲
سردار حکمتیان‌اصل فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا:

تیپ 48 مردم

۳
۰
تیپ 48 مردم
کبنا ؛زلزله 29 بهمن سال 99، خسارت زیادی را به شهر سی‌سخت - شهرستان دنا - استان کهگیلویه و بویراحمد وارد کرد. همه دستگاه‌ها دولتی، نیروهای امدادی، سپاه و بسیج و... خیلی سریع به کمک مردم شتافتند.
تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز جزء اولین گروه‌هایی بودند که با تمام توان در منطقه شهر زلزله زده سی‌سخت حضور پیدا و به مردم خدمات رسانی کردند.
سردار حسن حکمیتان‌اصل فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا به تشریح خدمات این تیپ در شهر زلزله زده سی‌سخت پرداخت و اظهار داشت: مردم ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی هستند. ما خادم این ملت هستیم. در هر جای میهن اسلامی که تهدیدی متوجه مردم و نظام اسلامی شود، با جان و دل در خدمت مردم هستیم. در سیل لرستان، زلزله رودبار و... تیپ 48 فتح حضور موثری داشت.
وی افزود: در تمام مشکلات، تا آخر در کنار مردم بودیم. 70 خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک با نیروی انسانی را در میدان شهر زلزله زده سی‌سخت مستقر کردیم و وسایل و اسباب و اثاثیه مردم را به طور رایگان جابجا کردیم که بسیار بر روحیه مردم تاثیر گذاشت.
فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بحث احداث کانال‌های کشاورزی که بر اثر زلزله تخریب شده بودند، تیپ اقدامات خوبی انجام داد.
   
سردار حکمتیان‌اصل تاکید کرد: در تمام حوادث؛ جزء اولین ارگانی بودیم که کنار مردم بودیم. جایی نبوده که مردم و یا مسئولین نیازی داشته باشند، اما ما حاضر نباشیم. تمام ظرفیت‌مان را در اختیار مردم قرار دادیم.
  
وی به اقدامات تیپ 48 فتح در شهر زلزله زده سی‌سخت گریزی زد و اظهار داشت: در همان ساعت اولیه ما در شهر سی‌سخت حضور داشتیم، یک اتوبوس آمبلانس، ایستگاه درمان و پزشکان تیپ را در همان شب اول در شهر سی‌سخت مستقر کردیم.
فرمانده تیپ 48 کهگیلویه و بویراحمد گفت: خودروهای آبرسانی تیپ در شهر سی‌سخت استقرار یافت و خدمات رسانی می‌کردند. در پایداری امنیت شهر نیز برنامه‌های خیلی خوبی را اجرا کردیم.

سردار حکمتیان‌اصل از راه‌اندازی آشپزخانه‌های سیار و ثابت در شهر سی‌سخت خبر داد و گفت: به صورت روزانه غذای گرم بین مردم توزیع می‌کردیم.
  
وی افزود: در راستای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، برای ضد عفونی معابر، مکان‌های عمومی و دستگاه‌های دولتی اقدامات خیلی خوبی انجام دادیم و به کمک علوم پزشکی آمدیم.
  
فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تیم درمان و پزشکی تیپ 48 فتح در شهر زلزله زده سی‌سخت مستقر شد، اظهار داشت: بیش از 6 هزار نفر توسط تیم درمان تیپ 48 فتح ویزیت شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از طرف مردم روستای بیاره از تلاش و همکاری سپاه پاسداران در تعمیر جدول ابیاری این روستا صمیمانه سپاسگزاریم
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
سپاه متشکریم.
سعید محمد حسینی
Iran, Islamic Republic of
ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند تیپ ۴۸ فتح استان با توجه به تلاشهای آن عزیزان در زمینه بازسازی کانال آب روستای بیاره به لحاظ اینکه ۴۰ درصد از کار باقی مانده اگر محبت کنند و مابقی کار را هم به اتمام برسانند سپاسگزاریم.
چرا جزئیات توافق ایران و چین منتشر نمی‌شود / نقش لاریجانی چیست؟

چرا جزئیات توافق ایران و چین منتشر نمی‌شود / نقش لاریجانی چیست؟

رییس شورای راهبردی روابط خارجی درباره دلایل منتشر نشدن سند همکاری با چین گفت: اسناد این ...
پرسش‌های بی‌پاسخ درباره «گاندو»

پرسش‌های بی‌پاسخ درباره «گاندو»

این روزها پخش سریال گاندو ۲، با واکنش‌های مختلفی همراه شده و پرسش‌های زیادی را مطرح کرده ...
نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
1