کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت و گو با کبنا مطرح شد

دفاع تمام قد فرماندار کهگیلویه از تیم فوتسال بانوان

9 فروردين 1400 ساعت 14:06

رییس هیات فوتبال کهگیلویه بیان کرد:دفاع تمام قد فرماندار کهگیلویه از تیم بانوان از همان ابتدای کار و گرفتن میزبانی و...ستودنی است و باعث خودباوری دختران شهرمان و اعتماد خانواده هایشان شده است.


اهمیت دادن به ورزش می تواند تأثیر بزرگی بر رشد فکری جامعه داشته که  این امر باعث پیشرفت در تمامی عرصه‌ها از جمله اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می شود.
رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه در گفت و گو با کبنا اظهار کرد: تیم بومی فوتسال بانوان میزبان لیگ یک باشگاه های کشور است که از 17 فروردین ماه در دهدشت به مصاف حریفان خود می رود.
سید ابوالحسن دلباز با اشاره به اینکه فرماندار کهگیلویه برای فرهنگ و ورزش شهرستان احترام قائل است، گفت: دارا کریمی نژاد شعار هیئت فوتبال کهگیلویه یعنی «کنار هم برای پیشرفت» را به معنای واقعی محقق کرد.
 دلباز مطرح کرد؛دفاع تمام قد فرماندار کهگیلویه از تیم بانوان از همان ابتدای کار و گرفتن میزبانی و...ستودنی است وباعث خودباوری دختران شهرمان و اعتماد خانواده هایشان شده است.
دلباز همچنین از همکاری سید ایرج کاظمی جو، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه قدردانی کرد و افزود: کاظمی جو یار همیشگی جوانان، ورزشکاران بوده است که برای تیم فوتسال بانوان هم نهایت همکاری را دارد.

بیشتر بخوانید
وقتی ورزش برای فرماندار از پتروشیمی دهدشت با ارزش تر است

 


کد مطلب: 432510

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/432510/دفاع-تمام-قد-فرماندار-کهگیلویه-تیم-فوتسال-بانوان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1