کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در برنامه‌ای که با همت حزب ندای ایرانیان برگزار شد، مطرح کرد

واکنش تاجگردون به خبر کاندیداتوری‌اش برای انتخابات ریاست جمهوری / طرح‌های «خاتمی» اصلاح‌طلبانه و منصفانه است / او رهبر اصلاحات است

5 آذر 1399 ساعت 23:09

یک نماینده سابق گفت: مجلس یازدهم تند رفت؛ باید کنار دولت می‌ماند و حمایتش می‌کرد.


یک نماینده سابق گفت: مجلس یازدهم تند رفت؛ باید کنار دولت می‌ماند و حمایتش می‌کرد.
  به گزارش کبنا به نقل از ایسنا، غلامرضا تاجگردون در برنامه‌ای که با همت حزب ندای ایرانیان برگزار شد، خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی، فاکتورهای خارجی دارد، ولی نباید خیلی روی آنها متمرکز شویم چراکه فاکتورهای داخلی در به وجود آمدن این سیل از مشکلات سهم بیش‌تری دارند.
 این نماینده سابق مجلس گفت: تا زمانی که تفکر حزبی نباشد، مشکلات رفع نمی‌شود. دوره‌هایی مردم به خاطر آقای خاتمی، رأی می‌دادند، چون ایشان محبوب بودند. ولی تا کی می‌توان اینگونه بود. مردم اعتمادشان را از دست داده‌اند. باید اعتماد مردم برگردد و در این امر، همه باید نقش خود را ایفا کنند.
 این فعال سیاسی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری، قواعد نسبت به سایر انتخابات‌ها مشخص‌تر است. شورای نگهبان باید به این سمت برود که تمام دیدگاه‌ها را از هر حزب و دسته‌ای، تأیید صلاحیت کند.
 وی ابراز عقیده کرد: طرح قانون انتخابات موجب تضعیف دموکراسی می‌شود. کسانی بیرون نشسته‌اند و هر دوره از طریق قدرت نمایندگانشان، این طرح‌ها را ارائه می‌دهند. به زور نمی‌شود کاری را انجام داد. نمایندگان نباید این طرح را تأیید کنند. مجلس یازدهم تند رفت؛ باید کنار دولت می‌ماند و حمایتش می‌کرد.
  
 تاجگردون در پاسخ به این پرسش که آیا رییس دولت اصلاحات، رهبر اصلاحات است گفت: نه خود رییس دولت اصلاحات و نه شخص دیگری در اصلاحات این موضوع را نگفته است. رییس دولت اصلاحات شخصیتی دوست داشتنی است و طرح‌های ایشان اصلاح‌طلبانه و منصفانه است. به نظرم ایشان رهبر تفکر اصلاحات هستند. تفکر اصلاحات قدیمی است و باید به روز شود. باید یک جریان شکل بگیرد. حتی به نظرم خود رییس دولت اصلاحات هم همین تفکر را دارد.
 وی تصریح کرد: برای عرصه سیاست هستند جوانانی که در کنار افراد با تجربه کار کرده‌اند و مورد اعتماد هم هستند. امیدوارم در سیاست داخلی چهره‌های جدید را هم ببینیم. مردم حال ندارد چهره‌های همیشگی را ببینند.
تاجگردون در واکنش به اظهاراتی که او را کاندیدای ریاست جمهوری انتخابات آتی می‌دانند از جمله اظهارات اخیر امیرآبادی گفت: ایشان با نگاه خودشان خواستند از من دفاع کنند. خدا را چه دیده‌اید. ولی برنامه‌ای ندارم.
 


کد مطلب: 427921

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/427921/واکنش-تاجگردون-خبر-کاندیداتوری-اش-انتخابات-ریاست-جمهوری-طرح-های-خاتمی-اصلاح-طلبانه-منصفانه-او-رهبر-اصلاحات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1