کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آزادی رئیس جدید بیمارستان شهدای گمنام یاسوج در گفت‌وگو با کبنا؛

من به روشنفکر رأی ندادم / انتصاب بنده بر اساس شعار ندای وحدت بود

24 مهر 1399 ساعت 17:49

با امضاء اصغر بهور مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، امیرعبدالله آزادی به عنوان رئیس جدید بیمارستان شهدای گمنام یاسوج منصوب شد.


با امضاء اصغر بهور مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، امیرعبدالله آزادی به عنوان رئیس جدید بیمارستان شهدای گمنام یاسوج منصوب شد.
امیرعبدالله آزادی جانشین یاسر عسکری رئیس پیشین بیمارستان شهدای گمنام یاسوج شد. خدمت در بیمارستان‌های میلاد تهران، البرز، کرج، الزهرا و شریعتی اصفهان از سوابق کاری آزادی است.
آزادی فرزند شهید حجت الاسلام و المسلمین عباس آزادی است.
این روزها که اغلب انتصاب‌ها بر اساس خط و خطوط سیاسی و مسائل قومی و طایفه‌ای است، انتصاب امیر عبدالله آزادی به عنوان رئیس جدید بیمارستان شهدای گمنام یاسوج نکات قابل توجهی دارد که با او در این باره گفت‌وگویی انجام داده‌ایم که از نظر خوانندگان می‌گذرد.
آزادی می‌گوید: قبل از انتصاب بنده به عنوان رئیس جدید بیمارستان شهدای گمنام، هیچ وقت نه حضوری و نه تلفنی با آقای روشنفکر نماینده محترم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون صحبت نکردم. و تصمیم‌گیری وی پیرامون انتصاب بنده به عنوان رئیس این بیمارستان نیز پیرو همان صحبت‌ها و شعاریش بوده است.

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه برنامه‌های حضرتعالی برای توسعه بیشتر بیمارستان شهدای گمنام چیست؟ اظهار داشت: اصل هدفی است که ما برای خودمان در نظر گرفته‌ایم و برای رسیدن به آن هدف یقیناً تلاش خواهیم کرد. هدف اصلی ما این است که خدمات با کیفیت بالا و در خور شأن مردم ارائه دهیم. و تمام تلاش‌ها در راستای همین هدف خواهد بود.
رئیس جدید بیمارستان شهدای گمنام در ادامه گفت: قبل از بنده تلاش‌های خوبی برای بیمارستان انجام گرفته، ان شاء الله ما هم تلاش وافری خواهیم داشت که بیمارستان را به لحاظ مختلف، بیش از گذشته توسعه و گسترش دهیم.
او در پاسخ به این سئوال خبرنگار کبنا که همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد باید بدون نگاه‌های سیاسی و سیاست زدگی برای توسعه استان تلاش کنند و در انتصاب‌ها هم باید شایسته سالاری مدنظر باشد، نکته جالبی که در انتصاب حضرتعالی وجود دارد این می‌باشد که شما از طایفه محترم تیرتاجی و نماینده فعلی بویراحمد و دنا از طایفه بزرگ تامرادی است و در واگذاری این مسئولیت به حضرتعالی، نگاه‌های منطقه‌ای و سیاسی کنار گذاشته شد، من می‌خواهم در راستای اینکه این موضوع فرهنگ سازی شود و از نخبگان و شایستگان هر منطقه و طایفه برای آبادانی و پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده شود، توضیح داد که ندای وحدت پیام نماینده محترم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون است و با این شعار وارد عرصه سیاسی و انتخاباتی شد و برای تحقق آن تلاش می‌کنند و در عملکردشان نیز وجود دارد. مرزهای اجتماعی، احساسی، عاطفی، علاقه‌ای، طایفه‌ای و قومی وجود دارد و کسی هم نمی‌توان آنها را کتمان کند. اما آقای روشنفکر به دنبال این هستند که شایسته‌سالاری را حاکم کنند. البته شعار ایشان هم بوده و عملکردشان در این راستا نیز هست. وی همواره بر شایسته سالاری به دور از نگاه‌های سیاسی تاکید داشته و امیدوارم این رویکرد را همه در پیش بگیرند.



امیرعبدالله آزادی رئیس جدید بیمارستان شهدای گمنام یاسوج با بیان اینکه بنده یک حرف کلی را می‌گویم و منظور شخص خودم نیستم، در ادامه می‌گوید: پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد در شایسته‌گزینی و پرهیز از قوم‌گرایی و طایفه‌گری است. تا زمانی که عاطفی، قومی و قبیله‌ای عمل می‌کنیم، حتماً موجب شکست و سرافکندگی است. همه ما ساکن کهگیلویه و بویراحمد هستیم و اگر فرزندی از هر کدام‌مان مریض شود، راهی را می‌رویم که همه می‌روند. و اگر قرار باشد هر کس در انتصابات قوم‌بازی کند، مسائل بدی پیش می‌آید. اگر همه این دیدگاه [شایسته سالاری] را داشته باشند، سعادت نیز وجود دارد.
وی افزود: همانطوری که شهدای ما در جنگ تحمیلی نشان دادند که همه جای ایران سرای ما است. وقتی که در اهواز، کردستان و سایر مناطق جنگ وجود داشت و دشمن نفوذ کرده بود، فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در آن مناطق به شهادت رسیدند. از همه جای کشور شهید وجود دارد. این نشان می‌دهد که دیدگاه‌های ارزشمندمدارانه و عقلایی پاسخ داد و یک وجب خاک میهن را به دشمن ندادیم. در آن موقع کسی نگفت، من ترک، لر و یا عرب هستم.همه برای سربلندی و آزادی ایران مبارزه کردند. الان هم همه ماها باید بدون نگاه‌های قومی، طایفه‌ای و سیاسی برای استان تلاش کنیم.
آزادی در پاسخ به این سئوال خبرنگار کبنا مبنی بر اینکه آیا شما به آقای روشنفکر در انتخابات مجلس یازدهم، [خنده] و گفت: بنده به آقای روشنفکر در انتخابات رأی ندادم. اما ایشان پیگیر بود که مرا به عنوان رئیس بیمارستان معرفی کنند.
وی در ادامه توضیح داد که مرزبندی‌ها در استانی همانند کهگیلویه و بویراحمد پاسخ نمی‌دهد و در کارها خلل به وجود می‌آورد. اختلافات مانع پیشرفت است، گروه‌بندی‌ها، جناح بازی‌ها و سیاست‌زدگی یعنی محرومیت از اعتبارات، تجهیزات، فرصت‌ها و پیشرفت.
رئیس جدید بیمارستان شهدای گمنام یاسوج در ادامه گفت: آقای روشنفکر ندای وحدت را برای همین مسئله مطرح کردند که شایستگان جلو بیایند تا فرصت‌ها از دست نرود، بنده هیچ تماسی با آقای روشنفکر نداشتم و حضوری خدمت ایشان نرسیدم و تصمیم‌گیری و نظر وی پیرامون انتصاب بنده به عنوان رئیس این بیمارستان نیز پیرو همان صحبت‌ها و شعاریش بوده است.

 
 


کد مطلب: 426570

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/426570/روشنفکر-رأی-ندادم-انتصاب-بنده-اساس-شعار-ندای-وحدت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1