کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سید قدرت‌حسینی بحرینی در گفت و گو با کبنا:

هرکس در صحنه انتخابات گچساران بماند، مقابل بنده است / در انتخابات 1400 شرکت می‌کنم

1 شهريور 1399 ساعت 11:40

سید قدرت حسینی با اشاره به شرایط موجود، توقعات مردم و خواسته های فراوانی که دارند انشالله در انتخابات گچساران شرکت می کنم


سید قدرت حسینی نماینده گچساران و باشت در دور هشتم مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتخابات گچساران حول بنده می‌چرخد و با توجه به توقعات مردم و درخواست‌های فراوان در انتخابات 1400 گچساران شرکت می‌کنم.
به گزارش کبنا، سید قدرت حسینی در حاشیه گردهمایی و آشتی کنان وحدت آفرین ایل بایاری در چرام در گفت و گوی اختصاصی با کبنا در خصوص وضعیت سیاسی گچساران و حضور در انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: بحث انتخابات گچساران حول بنده می‌چرخد و با توجه به شرایط موجود، توقعات مردم و خواسته‌های فراوانی که دارند عقلا باید شرکت کنیم و انشاالله شرکت می‌کنم.
وی در خصوص وضعیت اصولگرایان گچساران و تعدد کاندیداها و آیا به اجماع می‌رسند پاسخ داد: من شفاف عرض می‌کنم، هرکس در صحنه انتخابات گچساران بماند در مقابل بنده است و به احتمال قوی یک اتحاد نانوشته هم خواهند داشت.
حسینی بحرینی در خصوص مجلس یازدهم و عملکردآنها گفت: مجلس تا این دولت هست شاید زیاد کاربردی نداشته باشد و معمولاً وقتی سه قوه با هم متحد و هماهنگ باشند آن وقت هم بهتر می‌توان قضاوت کرد.
وی افزود: بنده معتقدم انشالله با تشکیل دولت جدید در یکسال آینده شرایط مملکت از بعد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تغییرات به سمت مثبت پیش خواهد رفت و. بخشی از خواسته‌های مردم محقق خواهد شد. مشکل اصلی مردم بحث اقتصاد است.
حسینی بیان کرد: تا الان که ما تجربه داریم متاسفانه سال آخر دولت‌ها رها می‌کنند و وعده‌های بی اساس و نشدنی می‌دهند و این هم گرفتاری‌ای مردم که وجود دارد.


کد مطلب: 424679

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/424679/هرکس-صحنه-انتخابات-گچساران-بماند-مقابل-بنده-1400-شرکت-می-کنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1