کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

پاسخ تند حسین‌زاده به اظهارات معاون سیاسی؛ کاش یک بار برای خودکشی‌های دیشموک هم به خودتان و همکارانتان بد و بیراه می‌گفتید

26 مرداد 1399 ساعت 3:12

مدیر مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی تهران در ادامه گفت: کاش، جناب آقای جمالی، یک بار برای خودکشی‌های دیشموک هم احساساتی می‌شدید و به خودتان و همکارانتان بد و بیراه می‌گفتید.


فیلم تشییع جنازه فردی در دیشموک به سرعت در فضای مجازی گسترش یافت که احد جمالی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد استانی مبارزه و پیشگیری از کرونا به آن مراسم واکنش نشان داد و گفت: سخت‌ترین کار دنیا این است که آدم‌های احمق را قانع کنی. این صحبت‌های «احد جمالی» با واکنش‌های متعددی از سوی کاربران، سیاسیون و فعالین اجتماعی و فرهنگی روبرو شد.
حجت الاسلام و المسلمین روح الله حسین زاده از فعالین فرهنگی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این موضوع می‌گوید: «امیدوارم آنچه از رسانه‌ها در مورد گفته‌های معاون محترم سیاسی امنیتی استان در انتقاد به عزاداری مردم دیشموک شنیدم صحیح و دقیق نباشد یا انشاالله ایشان تصحیح نمایند.»
وی افزود: ضمن نقد جدی از عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط همشهریان خودم در این منطقه اما در هر صورت اطلاق کلید واژه «احمق» برای نقد یک مسئله اجتماعی، مصداق مثل معروفی است که شخص می‌خواست صورت بچه‌اش را پاک کند، زد چشمش را کور کرد.
مدیر مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی تهران در ادامه گفت: کاش، جناب آقای جمالی، یک بار برای خودکشی‌های دیشموک هم احساساتی می‌شدید و به خودتان و همکارانتان بد و بیراه می‌گفتید. جناب جمالی آمار کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد نشان می‌دهد که عمق کرونا در استان در کنار دستتان هست، شما پیست اسکی یاسوج، نمایشگاه‌هایی که تاکنون برگزار گردید، مدارسی که چند روز دیگر باز می‌کنید و حتی غیر انتفاعی‌هایتان که از شهریه‌ها هم ریالی کم نکرده‌اند، پاساژهای یاسوج و ...تودیع و معارفه‌های آنچنانی و نوع خدمات تجمیعی دولتی در ادارات و نهادها و بانک‌ها و ... فقط آنهایی را که در دست خود شماست مدیریت کنید، لزومی ندارد برای دلسوزی مردم دیشموک به آنها توهین کنید.
حجت الاسلام حسین زاده در بخش پایانی صحبت‌های خود، اظهار کرد: مردم دیشموک همان ولی نعمتان انقلاب و مردان و زنان روز مبادای انقلابند که هزاران شهید و جانباز و آزاده و ایثارگر تقدیم کرده‌اند و اکنون در دور افتاده‌ترین منطقه از نظر مسئولین استان؛ در سایه برخی بی‌تدبیری‌ها و تبعیض‌ها؛ با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند. تا مبادا دشمنان نظام از فقدان امکانات و استضعاف آنان سوء استفاده‌ای بکنند. کرونای دیشموک، وعده و وعیدهای تحقق نیافته است.


کد مطلب: 424429

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/424429/پاسخ-تند-حسین-زاده-اظهارات-معاون-سیاسی-کاش-یک-بار-خودکشی-های-دیشموک-هم-خودتان-همکارانتان-بد-بیراه-می-گفتید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1