تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۴۰۰۰۰۵
دادستان خطاب به شورای شهر یاسوج:

تذکر دادستان «یاسوج» به اعضای شورای شهر

۰
بمب را خنثی نکنید، منفجر می‌شود، همه گرفتار می‌شوید
کبنا ؛
مهرداد کرمی در صحن علنی شورای شهر یاسوج که با حضور معاون عمرانی استاندار و اعضای شورای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه همه اعضای محترم شورای اسلامی به حق و قابل توجه است، اما جمعه بازار همانند یک بمب ساعتی است که هر لحظه بالقوه، قابلیت انفجار خواهد داشت و ما باید آن را خنثی کنیم و این شهردار و شورای شهر هست که باید این بمب را خنثی کند.

دادستان یاسوج با بیان اینکه پلاسکو در مقابل جمعه بازار فعلی یاسوج وضعیت بهتری داشت، افزود: با توجه به شرایط استان و بافت عشیره‌ای آن اگر اتفاقی خدای نکرده در جمعه بازار فعلی یاسوج همانند حادثه دلخراش سقوط هواپیما که سر و صدا زیادی درست کرد و مشکلاتی به وجود آمد، نیز مشکل آفرین خواهد بود.

کرمی تصریح کرد: با توجه به بافت قومی و شرایط خاصی که استان ما دارد، جمعه‌بازار فعلی یاسوج در مقابل پلاسکو وضعیتش خطرناک‌تر است و همانطوری که گفته شد، جمعه بازار همانند بمبی است که باید خنثی شود، کی باید آن را خنثی کند، شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج.
 
وی با بیان اینکه اگر من اکنون در جلسه شورای شهر یاسوج حاضر شدم برای یادآوری است، افزود: روش ساماندهی جمعه بازار یاسوج برعهده خود شهردار و اعضای شورای شهر می‌‌باشد، شماها کارشناس هستید، به چه روشی می‌خواهید که این معضل را بر طرف کنید، خودتان بهتر می‌دانید، اما هر کاری را که می‌خواهید، انجام بدهید، هر چه زودتر انجام بگیرد.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر اتفاقی در جمعه بازار فعلی یاسوج بیفتد و مشکلی ایجاد شود، اولین کسانی که سراغ‌شان خواهم رفت، شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج و همه کسانی خواهد بود که مسبب این اتفاق احتمالی بودند.

کرمی گفت: اهالی جمعه بازار فعلی یاسوج شاید به دلیل شرایط اقتصادی خود، برخی مقولات از جمله سلامتی‌اش را مورد توجه قرار ندهد، کاسب‌کار جمعه بازار فعلی یاسوج با خودش می‌گوید، باید نان در بیاورد، مشکل امرار و معاش خانواده‌اش، مشکل قسط و وام خود را برطرف کند و به فکر فردایش نیست. در صورتی که ما باید دور‌اندیشی کنیم و به فکر امنیت و سلامت آنها باشیم.
 
وی به اعضای شورای شهر یاسوج پیشنهاد داد که اگر شهرداری توانایی دارد، مکان جدید که برای انتقال جمعه بازار فعلی یاسوج بنا شده را بخرد و با قیمت‌های مناسب و ارزان به ساکنین جمعه بازار فعلی واگذار کند.

 
کرمی افزود: سرمایه‌گذار هم با امیدی در شهر یاسوج سرمایه‌گذاری کرده است و ضمن رعایت مصالح مردم همواره باید سرمایه‌گذاری در سطح استان و شهر یاسوج را مورد حمایت قرار دهیم.

دادستان مرکز یاسوج در پایان خطاب به اعضای شورای شهر یاسوج، تاکید کرد: زودتر اگر این بمب را خنثی نکنید، منفجر می‌شود و همه گرفتار می‌شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1