تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۴۹۱۸۶۲
معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با کبنانیوز؛

تحول خوبی در زیرساخت های ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته و این نهضت ادامه دارد/ 150 چمن در مدارس کار شد / تکمیل ورزشگاه شهرک امام حسین (ع) بعد از 12 سال راکد بودن + فیلم و تصاویر

۱
کبنا ؛
معاون تربیت بدنی کهگیلویه و بویراحمد گفت: زیرسازی چمن ورزشگاه شهرک امام حسین (ع) به دستور استاندار و معاونت محترم عمرانی دکتر شهامت انجام گرفت و همزمان با هفته تربیت بدنی چمن مصنوعی این ورزشگاه در طرح شهید سلیمانی به مردم یاسوج هدیه می شود.
  

فرشید کرمی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد طی چند سال اخیر اتفاقات خوبی را برای استان رقم زد و ورزش دانش آموزی از نظر زیرساختی، آموزشی، کسب مقام های قهرمانی، میزبانی مسابقات ورزشی در استان رشد قابل توجهی کرد. امسال پیش از آغاز مهر مبلغ ۸ میلیارد تومان تجهیزات ورزشی به مدارس استان تحویل داده شد که اقدامی کم نظیر در سالهای اخیر محسوب می شود.
فرشید کرمی گفت و گوی کوتاهی با کبنا نیوز انجام داده که می خوانید:
هفته تربیت بدنی را به همه ورزشکاران و ورزش دوستان، به همه همکاران عزیز، معلمان تربیت بدنی و دانش آموزان تبریک عرض می کنم. درخصوص اهمیت ورزش باید گفت که ورزش با سلامت روان و افزایش عملکرد دانش آموزان رابطه مستقیمی دارد، ورزش می‌تواند بهترین دفاع در برابر بسیاری از مشکلات روحی و روانی فرد باشد. دانش آموزان ممکن است در کلاس درس و در زندگی شخصی خود مشکلاتی را تجربه کنند ولی ورزش می‌تواند این استرس‌ و ناکامی دانش آموز را کنترل کند و به مرور زمان فرد می تواند به یک خودسازی شخصی برسد که در تمام برهه های زندگی از آن استفاده کند.
در هفته تربیت بدنی دوره توانمندسازی معلم های تربیت بدنی را با حضور 600 نفر برگزار می کنیم، این برنامه از 24 مهر شروع و تا  سوم آبان ماه ادامه دارد. این برنامه در بخش خانم ها با حضور 280 نفر معلم و مراقبین سلامت به مدت سه روز در مجموعه صیاد شیرازی در حال برگزاری است و در این چند روزه از حضور مربیان و اساتید تربیت بدنی استفاده کردیم و علم و اطلاعات معلمان و مراقبین سلامت را بروز رسانی خواهیم کرد. در بخش آقایان هم برنامه از روز سه شنبه تا جمعه در سالن پوریای ولی و تختی انجام خواهد گرفت.
زیرساخت های ورزشی استان طی این چند سال چه تغییری کرده اند؟
در دو سال گذشته خدمات خیلی خوبی به مدارس استان ارائه شد، تحولات خوبی در تربیت بدنی آموزش و پرورش ایجاد شده است، از زیرساخت های ورزشی گرفته تا چمن های ورزشی، کف پوش ها، سالن ها، و این نهضت ادامه دارد. 150 چمن در مدارس کار شد، 5 سالن سقف بلند انجام گرفت، تکمیل سالن گنجه ای انجام گرفت که در هفته تربیت بدنی افتتاح خواهد شد.
25 چمن مصنوعی در هفته تربیت بدنی افتتاح خواهد شد، کلنگ زنی چمن مصنوعی 6 هزار و 400 متری شهرک امام حسین که به مدت 12 سال غیرفعال بود، در هفته تربیت بدنی به دست استاندار محترم انجام خواهد گرفت. امسال درقالب کاروان مهر اقلام ورزشی به مبلغ ۸ میلیارد تومان تحویل مدارس شد.
چه برنامه هایی برای هفته تربیت بدنی تدارک دیده اید؟
در هفته تربیت بدنی در همه شهرستان ها برنامه های خوبی از جمله برگزاری مسابقات کارکنان، همایش پیاده روی، برگزاری طرح شهید طوقانی را خواهیم داشت. این چند سال برای ارتقای سطح ورزش دانش آموزی تلاش زیادی کرده ایم و خدا را شکر تلاش هایمان به ثمر نشسته است. تربیت بدنی متحول شده و همه زیرساخت های عمرانی تغییر کرده، در حال حاضر تیم های ورزشی دانش آموزی در مسابقات مختلف کشوری مقام های خوبی می آورند و معلم های ورزش با انگیزه بالاتری در حال کار هستند. برای امسال و سال آینده هم تلاش خواهیم کرد که هم مسابقات خوبی برگزار شود و هم طرح های عمرانی بیشتری را اجرا کنیم.
در حال حاضر تمام شرایط محیا است برای اینکه دانش آموزان ورزش خوبی داشته باشند و کما فی السابق مقام های خوبی کسب کنیم.
  
نام شما

آدرس ايميل شما

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

مهدی میرزایی - کارشناس آب و توسعه - در یادداشتی در روزنامه همدلی نوشت: برخی از تصمیمات ...
خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

«سیمای لاریجانی خود را همچون کیهان شریعتمداری، نه رسانه‌ای پایبند به خواست‌ها و مطالبات ...
خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

 کاهش نزولات آسمانی و برداشت بی‌رویه از سفره‌های آب زیرزمینی، زنگ خطر وقوع بحران در دشت‌های ...
1