کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

اجتماع مردم گچساران در محکومیت ترور سید حسن نصرالله (+تصاویر)

8 مهر 1403 ساعت 16:23

مردم گچساران روز یکشنبه هشتم مهرماه در محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و حمایت از جبهه مقاومت در خیابان بلادیان تجمع و این اقدام ننگین رژیم جنایتکار صهیونیستی را محکوم کردند


مردم گچساران روز یکشنبه هشتم مهرماه در محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و حمایت از جبهه مقاومت در خیابان بلادیان تجمع و این اقدام ننگین رژیم جنایتکار صهیونیستی را محکوم کردند.
امام جمعه شهرستان گچساران در اجتماع مردم شهرستان گچساران در پاسخ به جنایات بیروت و ترور شهید سید حسن نصرالله گفت: این روزها شاهد یکی از تلخ‌ترین روزهای مبارزه جبهه حق علیه باطل بوده‌ایم و  با شهادت سید حسن نصرالله، خون محور مقاومت بار دیگر به جوش آمد و به‌تبع یک‌قدم به نابودی غده سرطانی اسرائیل نزدیک‌تر شده‌ایم.
 حجت‌الاسلام  و المسلمین سید عنایت هاشمی‌منش افزود: محور مقاومت از مکتب انقلاب اسلامی نشات گرفته است پیام مقام معظم رهبری دررابطه‌با شهادت سید حسن نصرالله گویای این مهم است که شخصیت بزرگی را از دست دادیم و امروز شهدای بسیاری به استقبال سید حسن نصرالله می‌آیند، لذا راهی که مردان مقاومت دنبال می‌کنند ختم به شهادت است.
امام‌جمعه گچساران بیان کرد: شهدا برای ایثار، مبارزه و مقاومت آفریده شده‌اند و شهدا دستان پروردگار عالم برای زمین‌گیر کردن این غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی هستند و شهدا لشکریان خداوند برای نابودی ظلم و استکبار هستند.
هاشمی منش عنوان کرد: امروز ملت اسلام و ایران داغدار است و امروز بازهم راست‌قامت در راه دفاع از مسیر اهل‌بیت علیهم‌السلام از پای نخواهد نشست و تا نابودی کفر جهانی به مبارزه ادامه خواهد داد، امروز وارث خون شهدا هستیم و از اهدافمان که همان عزت، اقتدار و حرکت در مسیر حق است صیانت خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: نور الهی هیچ‌وقت خاموش نمی‌شود امروز این پیام را ملت ما و امت اسلامی به عالم مخابره می‌کنند که هیچ‌وقت نظم سلطه نخواهد توانست در مقابل عظمت حزب‌الله و امت اسلام قد علم کند و از امروز حزب‌الله در سراسر جهان مسیر دیگری را ترسیم خواهد کرد و خون سید حسن نصرالله نظم جدیدی را طراحی خواهد کرد که این مسیر جدید منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد.
امام‌جمعه گچساران افزود: سخن بنده خطاب به عزیزانی است که ملت قهرمانمان را این روزها می‌بینند و عزتی که همواره ملت بزرگ ایران در طول دوران انقلاب آفریدند  اولاً به مطالبه ملت ما جامعه عمل بپوشانند چرا که رهبر انقلاب فرمودند دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبنان فرض است و برای مقابله با رژیم صهیونیستی باید به میدان آمد.
 هاشمی منش اضافه کرد: هرچه زودتر باید پاسخ دندان شکنی به این غده سرطانی داده شود؛ اما نکته‌ای که حائز اهمیت است اینکه همواره باید گوش‌به‌فرمان رهبری انقلاب و مطیع محض امر ولایت باشیم، ما حوادث تلخی را در طول مبارزه با رژیم غاصب صهيونيستی  و سردمداران جبهه کفر تجربه کرده‌ایم و دشمن بداند ملت ایران هیچ‌وقت با آمریکا برادر نخواهند شد.
وی افزود: امروز راه نفوذ باید بسته شود چرا که امروز ضربه‌هایی که جهان اسلام می‌خورد از نفوذ است. مگر می‌شود جبهه حق و باطل در کنار هم جمع شوند جز برای تقابل و مبارزه، بنابراین سلاح ملت ایران همان ایمان و توکل بر پروردگار عالم است. در هشت سال دفاع مقدس سلاح خود را ایمان و اتحاد می‌دانستیم و امروز در کنار این سلاح قدرتمند که عالم را به لرزه درآورده است نیز از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برای مبارزه با ظالم بهره می‌بریم.
هاشمی منش تصریح کرد: امروز ایران اسلامی درجهان مقدر است و اگر این عظمت را فرزندان ایران‌زمین خلق کردند همانا برگرفته از مکتب عاشورا است چرا که ذلت از ملت  ایران به‌دور است و شعار مرگ بر آمریکا هر روز پررنگ‌تر خواهد شد.
وی افزود: این‌همه خباثتی که درجهان وجود دارد  از آمریکا سرچشمه گرفته است و رژیم صهیونیستی بداند علم مبارزه با استکبار هیچ‌وقت بر زمین نخواهد ماند  و زنده‌تر از همیشه به مسیرش ادامه خواهد داد پس بدانند که محور مقاومت متکی به شخص نیست اگر چه یک شخص همچون  یک مکتب است و راه را نورانی کرده است و دشمن هم  بداند هزاران هزار نفر دیگر پرچم  حسن نصرالله‌ها و حاج‌قاسم‌ها را برمی‌دارند.
امام‌جمعه گچساران تصریح کرد: مسیر جبهه مقاومت باعزت و اقتدار ادامه خواهد یافت و به حول و قوه الهی محور مقاومت سیلی سخت و پشیمان‌کننده‌ای بر پیکر رژیم سفاک اسرائیل خواهند زد.
 


کد مطلب: 491177

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/491177/2/اجتماع-مردم-گچساران-محکومیت-ترور-سید-حسن-نصرالله-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1