کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برای حضور در مراسم معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد؛

وزیر کشور وارد فرودگاه یاسوج شد / مومنی درخصوص گزینه های سفارش شده برای استانداری چه گفت؟ / برای استاندار شدن چانه نزنید! شاخص داریم + فیلم و تصاویر

3 مهر 1403 ساعت 12:39

وزیر کشور در فرودگاه یاسوج مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.


وزیر کشور در فرودگاه یاسوج مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.
    

به گزارش کبنانیوز، دقایقی پیش سردار اسکندر مومنی وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.
آیین تکریم و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد ساعت ۱۴ ظهر امروز برگزار می شود. مومنی به منظور شرکت در این آیین به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
    

وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ درصد ظرفیت نفت و گاز کشور، ۱۰ درصد روان آب های کشور، معادن فسفات، ۲۰ درصد جنگل های زاگرس را دارد و ان شالله به جایگاه خود برسد.
اسکندر مومنی درخصوص شاخص های ارزیابی استانداران استان های کمتر توسعه یافته گفت: شاخص هایی عمومی و اختصاصی وجود دارد ، به ویژه برای استان هایی مثل کهگیلویه و بویراحمد باید توسعه محور بودن، شناخت ظرفیت های استان، مردم محور بودن مورد توجه باشد.
مومنی گفت: یکی از موارد مدنظر این هست که اگر فردی به دنبال سفارش کردن باشد، تلاش کند، اشتیاق نشان دهد و دیگران را وادار به سفارش کردن بکند، امتیاز منفی دارد و از چرخه بررسی خارج می شود.
مومنی همچنین با حضرت آیت‌الله حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار خواهد کرد. 
در ادامه اسکندر مومنی وزیر کشور برای تودیع و معارفه استانداران جدید و قدیم استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج حاضر می‌شود.
در این آئین یدالله رحمانی به‌عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات سیدعلی احمدزاده قدردانی می‌شود.
مراسم تودیع و معارفه رأس ساعت 14 و 15 دقیقه شروع می‌شود.
    
    
   
  


کد مطلب: 490987

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/490987/2/وزیر-کشور-وارد-فرودگاه-یاسوج-مومنی-درخصوص-گزینه-های-سفارش-شده-استانداری-گفت-استاندار-شدن-چانه-نزنید-شاخص-داریم-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1