کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌ کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

فیلم و تصاویر | توزیع 40 میلیارد ریال تجهیزات ورزشی بین مدارس کهگیلویه و بویراحمد

28 شهريور 1403 ساعت 10:43

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌ کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آستانه بازگشایی مدارس 40 میلیارد ریال اقلام ورزشی به مدارس مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد. 


معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌ کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آستانه بازگشایی مدارس 40 میلیارد ریال اقلام ورزشی به مدارس مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد. 
        

به گزارش کبنا، فرشید کرمی همچنین در حاشیه این آئین از افتتاح ۱۴۸ چمن مصنوعی در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: در فاز دوم طرح شهید سلیمانی ۵۰ چمن مصنوعی در مدارس استان احداث می‌شود.
فرشید کرمی، با بیان اینکه با اجرای طرح شهید سلیمانی تحول چشمگیری در زیرساخت‌های ورزشی در فضا‌های آموزشی ایجاد شد، افزود: زیرساخت‌های ورزشی در فضا‌های آموزشی از ابتدای انقلاب تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد تنها ۳۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع بوده که طی دو سال اخیر به ۱۴۰ هزار متر مربع رسیده است.
وی ادامه داد: در دو سال اخیر در قالب طرح «شهید سلیمانی» و از محل ۲۷ صدم مالیات اعتبارات مناسبی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در فضا‌های آموزشی اختصاص یافت.
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی اعتبار ساخت هشت سوله سقف بلند در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد از جمله لوداب، لنده، دیشموک، کاکان، مارگون، مناطق عشایری استان جذب و کار ساخت این سوله‌ها هر کدام با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به اتمام رسید.
وی از افتتاح ۱۴۸ چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و تصریح کرد: افتتاح این طرح‌ها در آستانه بازگشایی مدارس به صورت ویبناری با حضور وزیر آموزش و پرورش در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
کرمی ادامه داد: احداث ۵۰ چمن مصنوعی در فاز دوم طرح شهید سلیمانی از مهر ۱۴۰۳ در مدارس استان اجرایی می‌شود.


کد مطلب: 490771

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/490771/2/فیلم-تصاویر-توزیع-40-میلیارد-ریال-تجهیزات-ورزشی-بین-مدارس-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1