کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گچساران برگزار شد

دعای عجیب قیطاسی برای اصلاح‌‌‌طلبان / گلایه شدید قیطاسی از مسئولان؛ تودیع و معارفه ناگهانی، قشنگ نیست (+تصاویر)

24 شهريور 1403 ساعت 16:29

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گچساران با حضور فرماندار گچساران، انوشیروان قیطاسی مدیر آموزش و پرورش گچساران و اعضای شورای آموزش و پرورش در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.


جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گچساران با حضور فرماندار گچساران، انوشیروان قیطاسی مدیر آموزش و پرورش گچساران و اعضای شورای آموزش و پرورش در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز: برنامه‌ریزی جهت بازگشایی مدارس، برنامه‌ریزی جهت اجرای برنامه‌های هفته بزرگداشت دفاع مقدس، برنامه‌ریزی جهت اجرای جشن شکوفه‌ها، جشن غنچه‌ها و زنگ آغاز سال تحصیلی، دستور جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گچساران بود.
مدیر آموزش و پرورش گچساران در این جلسه اظهار کرد: ما مقدمات کامل بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی را مهیا کرده‌ایم وخوشبختانه هیچ مشکلی وجود ندارد.
انوشیروان قیطاسی افزود: در دولت سیزدهم اقدامات و کار‌های بسیار خوبی در بحث آموزش، پرورش، عمران و ساخت مدارس، بهسازی و... صورت گرفته است که در نوع خود بی‌نظیربوده است و بنده در دوران مدیریت‌ام از هیچ تلاشی برای اعتلای آموزش و پرورش شهرستان گچساران دریغ نکردم.
وی از تعامل خوب شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و شهردار و شورای شهر دوگنبدان با اداره آموزش و پرورش گچساران تقدیر و تشکر کرد.
قیطاسی با گلایه شدید از جلسه ناگهانی تودیع و معارفه، عنوان کرد: این موضوع قشنگ نیست که صبح فرماندار زنگ بزند و بگوید عصر مراسم تودیع و معارفه شما می‌باشد.
مدیر آموزش و پرورش گچساران بیان کرد:‌ امیدوارم همیشه سایه اصلاح طلبان برسر اصولگرایان باشد.
وی گفت: آقای مقیمی ۲۶ ماه مدیر آموزش و پرورش بود و خیلی محترمانه مراسم تودیع و معارفه وی برگزار شد. اما می‌بینیم که تودیع معارفه بنده بدون اطلاع و ناگهانی بوده و به نظرم این موضوع محترمانه نیست.


کد مطلب: 490648

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/490648/2/دعای-عجیب-قیطاسی-اصلاح-طلبان-گلایه-شدید-مسئولان-تودیع-معارفه-ناگهانی-قشنگ-نیست-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1