تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۴۷۶۶۹۲
کبنا گزارش می‌دهد

افتتاح سه طرح مخابراتی روستایی با حضور محمد بهرامی + تصاویر

۰
کبنا ؛نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات خوبی از محل مسوولیت‌های اجتماعی، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای خدمات‌رسانی بهتر به روستا‌ها و مناطق دورأفتاده این استان درنظرگرفته می‌شود.
 محمد بهرامی عصر چهارشنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی سه طرح مخابراتی روستایی در شهرستان بویراحمد اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسعه شبکه اینترنت در روستای محروم و دورأفتاده از محل اعتبارات مسوولیت‌های اجتماعی سرعت بیشتری خواهد گرفت.
وی با اشاره به ظرفیت اعتبارات مسوولیت‌های اجتماعی تصریح کرد: خدمات‌رسانی در سطح روستا‌های محروم و دورأفتاده نیازمند تلاش مدیران پای کار و پیگیر است.
وی بر تلاش و فعالیت بیشتر مدیران در راستای خدمات‌رسانی بهتر به روستا‌ها تأکید کرد و گفت: باید مدیران از همه ظرفیت‌ها برای خدمات‌رسانی بهتر به روستا‌ها استفاده کنند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای برقراری عدالت ارتباطی در روستا‌ها محروم و کم برخوردار ۲ طرح افتتاح و یک طرح کلنگ زنی شد.
محمود رادمنش بیان کرد: در این آیین طرح‌ایستگاه موبایل روستای چشمه پهن کلنگ زنی شد و ۲ طرح روستای محمود آباد و روستای مختار به بهره‌برداری رسید.
وی اعتبار ۲ طرح افتتاحی از محل اعتبارات وزارت ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات را ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: اعتبار پروژه یوسف آباد مختار نیز از سوی بخش خصوصی تأمین شده است.
رادمنش اضافه کرد: جهاد برقراری ارتباط در همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار کهگیلویه و بویراحمد تا رسیدن به نقطه سبز ادامه خواهد داشت. هم اکنون ۹۸. ۵ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار کهگیلویه و بویراحمد از خدمات اینترنت پرسرعت بهرمند هستند.
بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، جمعیت استان بیش از ۷۱۳ هزار نفر است. بیش از ۵۹۴ هزار و ۷۵۲ مشترک اینترنت پر سرعت در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد. این استان یک هزارو ۶۴۳ روستای دارای سکنه دارد که ۷۲۱ روستای آن بیش از ۲۰ خانوار جمعیت دارند. تعداد روستا‌های متصل به اینترنت پهن باند استان ۸۲۷ روستاست.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نماینده پیمانکاران
Iran, Islamic Republic of
خدايي چقدر بدبختيم. افتتاح دكل ل ل ل ل.
نیک
Iran, Islamic Republic of
خدایی این همه کامنت تخریب چرا؟
حاج روشنفکر یک دکل مخابراتی در بویراحمد سفلی در چهار سال افتتاح کرد آیا؟
ادرس بکو همه بدونن اگر بوده.
Iran, Islamic Republic of
تبریک به پیمانکاران
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
و هچنان بسیاری از روستاهای زیلایی همچنان مشکل خطوط ارتباطی همراه اول و اینترنت دارند
و تکیلف فیبر نوری رها شده هنوز مشخص نشد
Iran, Islamic Republic of
درود به جناب دکتر بهرامی ، انسانی مقتدر و مردمدار ،انسانی با شخصیت و بزرگ باید پای کار باشی باید برای شهرستان یاسوج ، دنا و مارگون کار کنید
سهیل
Iran, Islamic Republic of
خدا راشکر که به آرزوت رسیدی بلخره،بلخره
محسن
Iran, Islamic Republic of
بهرامی شروع کردی به کار کردن برای آقا ها پس تیرتاجی ها چی؟ تو جاده وزگ و ماه پرویز را که هیچگونه ترددی نداره بازسازی کردی ولی جاده سه کیلومتری قلات را نه. فراموش نکن که با رای تیرتاجی ها رفتی مجلس. دور بعدی هم هست....
Iran, Islamic Republic of
همه ی دکل‌هایی که الان افتتاح می‌شود توسط روشنفکر ایجاد شده بود و بهرامی فقط افتتاح می‌کند دکل کالوس هم در دوره روشنفکر ساخته شده ولی تاکنون افتتاح نشده که جناب بهرامی عمداً این کار را با تاخیر افتتاح می‌کند که این را جز کارهای خود محسوب کند و برای این مردم کار دیگری انجام ندهد اما مردم می‌دانند که مخابراتی روستای کالوس از خدمات بی‌نظیر و ماندگارآقای روشنفکر در این روستا بود
حمله بهرامی به رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج / در بیمارستان شهید جلیل چه خبر است؟

حمله بهرامی به رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج / در بیمارستان شهید جلیل چه خبر است؟

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با انتشار یادداشتی، عملکرد ...
چرا صدای هیچ نهاد ناظری در برابر نقش‌آفرینی دولتی‌ها به نفع یک نامزد خاص درنیامد؟

چرا صدای هیچ نهاد ناظری در برابر نقش‌آفرینی دولتی‌ها به نفع یک نامزد خاص درنیامد؟

تمام عزم دولتمردان شهید رییسی با بکارگیری رسانه‌ها و امکانات در اختیار خود، مصروف تلاش ...
1