کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خبرداد:

آغاز امتحانات نهایی در 171 حوزه امتحانی کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

5 خرداد 1403 ساعت 22:26

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز امتحانات نهایی در ۱۷۱حوزه در شهرستانها و مناطق ۱۳ گانه استان خبر داد.


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز امتحانات نهایی در ۱۷۱حوزه در شهرستانها و مناطق ۱۳ گانه استان خبر داد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمد جمالی در بازدید از برخی حوزه های امتحانی در شهرستان بویراحمد گفت: طبق برنامه اعلامی همزمان با سراسر کشور آزمون پایه های دهم و یازدهم از امروز در ۱۷۱حوزه  امتحانی در سطح استان آغاز شد.
وی گفت: بر اساس بازدید میدانی و گزارش های دریافتی از شهرستانها ومناطق ۱۳ گانه استان خوشبختانه آزمونها در نهایت دقت و صحت برگزار شد.
وی با بیان اینکه امتحانات نهایی پایه دوازدهم در۱۲۴ حوزه نیز طبق برنامه از فردا شروع خواهد شد گفت: از دانش آموزان عزیز تقاضا داریم با آمادگی در وقت مقرر در محل آزمون نهایی حضور یابند.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به اولیاء و دانش آموزان تاکید کرد: مرجع اصلی اطلاع رسانی درخصوص امتحانات و اخبار آموزش وپرورش، پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.gov.ir ، کانال اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش و استان در شاد، به آدرس https://shad.ir/officialmedu ، رسانه ملی می‌باشد.

 


کد مطلب: 476294

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/476294/2/آغاز-امتحانات-نهایی-171-حوزه-امتحانی-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1