کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

ضیافت افطاری قشقایی‌ها با حضور تاجگردون / تاجگردون: متأسفانه انتظار مشارکت بالا در گچساران محقق نشد + تصاویر و فیلم

11 فروردين 1403 ساعت 14:12

ضیافت‌ افطاری قشقایی‌ها با حضور غلامرضا تاجگردون منتخب مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.


ضیافت‌ افطاری قشقایی‌ها با حضور غلامرضا تاجگردون منتخب مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این ضیافت افطاری که شب گذشته برگزار شد. بعد از مداحی و اقامه نماز مغرب و عشاء و صرف افطاری غلامرضا تاجگردون سخنرانی کرد و گفت: ‌امیدواریم با برگزاری برنامه‌های متعدد و با حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری در راستای تبادل فرهنگ و اندیشه و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی گام‌های لازم برداشته شود.
تاج‌گردون با گریزی به انتخابات 11 اسفند اظهار کرد: انتظار می‌رفت مشارکت در گچساران خیلی بالاتر باشد که متأسفانه این امر محقق نشد.
وی افزود: در این دور از انتخابات قشقایی‌ها واضح، شفاف و قاطع پای صندوق‌های رأی حضور یافتند و رأی قاطع دادند.
تاج‌گردون تصریح کرد: با سهم بالای مشارکت قشقایی‌ها ناامیدی به امید مبدل شد.
نماینده سابق گچساران و باشت افزود: با بازدید‌های میدانی که از جاده‌ها، طرح‌های کشاورزی، عمرانی و بیمارستان‌ها داشتم، دریافتم کار خیلی سخت و سنگینی بر دوشم هست؛ ولی با توکل بر خدا قطار توسعه و پیشرفت را با مشارکت همه همشهریان عزیز ادامه خواهم داد.
   

 


کد مطلب: 474340

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/474340/2/ضیافت-افطاری-قشقایی-ها-حضور-تاجگردون-متأسفانه-انتظار-مشارکت-بالا-گچساران-محقق-نشد-تصاویر-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1