کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

همایش همدلی کهگیلویه و بویراحمدی‌‌های مقیم تهران/ آیت‌الله ملک‌حسینی: انتخاب مدیران کوچک به توسعه متوازن آسیب می‌زند / در انتخاب‌ها به‌جای تفکرات تعصبی و قومی به مصلحت استان کهگیلویه و بویراحمد توجه گردد

20 اسفند 1402 ساعت 11:17

همایش هم‌اندیشی برای توسعه پایدار و متوازن منطقه‌ای در استان کهگیلویه وبویراحمد در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.


همایش هم‌اندیشی برای توسعه پایدار و متوازن منطقه‌ای در استان کهگیلویه وبویراحمد در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
به گزارش کبنا، روز گذشته (شنبه 19 اسفندماه 1402) با حضور آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، سید محمد موحد منتخب و نماینده فعلی مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، غلامرضا تاج‌گردون منتخب مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس دوازدهم، محمد بهرامی منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، سیدضیاء هاشمی، معاون اسبق وزرات علوم و جمع کثیری از مدیران و نخبگان کهگیلویه و بویراحمدی مقیم تهران همایش هم‌اندیشی برای توسعه پایدار و متوازن منطقه‌ای در استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
محمدرضا سیاهپور، معاون دادستان تهران، سیدضیاء هاشمی معاون اسبق وزارت علوم، زهرا زمانی عضو اسبق شورای شهر یاسوج، حسین کلانتری استاندار سابق استان کهگیلویه وبویراحمد از جمله سخنرانان این جلسه بودند.
آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری حضورمردم استان پای صندوق‌های رأی را مایه آبروی کشور دانست و گفت: مسئولان و متولیان باید این مردم را ببیند.
وی با اشاره به اینکه برای توسعه متوازن نیاز به همکاری داریم، از نمایندگان فعلی و منتخبین استان خواست تا به فکر مسیری برای برون رفت استان از این شرایط باشند.
نماینده مردم کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر استفاده از نخبگان بدون داشتن تعصب، گفت: استفاده و انتخاب مدیران کوچک به توسعه متوازن آسیب می‌زند و در انتخاب‌ها به‌جای تفکرات تعصبی و قومی به مصلحت استان و در کلان به مصلحت کشور بایستی توجه گردد.
ملک‌حسینی با انتقاد از برخی سنگ‌اندازی‌ها در مسیر سرمایه‌گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: متأسفانه در مواردی بجای اینکه به سرمایه‌گذاری توجه شود به اینکه چه کسی سرمایه‌گذار هست ذهن‌ها معطوف گردید تا اگر با شخص سرمایه‌گذار مخالفت و یا کدورتی دارند به نحوی با این فرد مخالفت کنند و خروجی آن مخالفت با سرمایه‌گذاری و عدم کمک به توسعه متوازن در استان می‌شود.
عکس یادگاری تاجگردون، بهرامی و موحد از نکات جالب این همایش بود. خش و بش موحد و تاجگردون هم مورد توجه سایرین قرار گرفت.
   

 سخنرانی محمدرضا سیاهپور، معاون دادستان تهران
   
 
سخنرانی زهرا زمانی، عضو اسبق شورای شهر یاسوج


  
  
 حضور تاجگردون در همایش بهارنو، بهار همدلی
********

  
حضور محمد بهرامی در همایش 
***********


کد مطلب: 473644

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/473644/2/همایش-همدلی-کهگیلویه-بویراحمدی-های-مقیم-تهران-آیت-الله-ملک-حسینی-انتخاب-مدیران-کوچک-توسعه-متوازن-آسیب-می-زند-انتخاب-ها-به-جای-تفکرات-تعصبی-قومی-مصلحت-استان-بویراحمد-توجه-گردد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1