کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر و فیلم| یادواره شهدای دژکوه سوق با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد

16 اسفند 1402 ساعت 18:07

یادواره شهدای دژکوه بخش سوق با حضور سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.


یادواره شهدای دژکوه بخش سوق با حضور سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز، عصر امروز (چهارشنبه 16 اسفندماه 1402) یادوراه شهدای دژکوه بخش سوق با حضور سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداران شهرستان‌های لنده و کهگیلویه، امامان جمعه سوق و دهدشت، رئیس دانشگاه یاسوج، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
در این یادواره سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و نام آنها همچون ستاره‌‌‌های پُرفروغ در تاریخ پُرافتخار انقلاب اسلامی می‌درخشند.
  
احمدزاده گفت: استقلال، آزادی، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی مدیون و ارمغان فداکاری و مجاهدت شهیدان است.
وی بر ضرورت تبیین بینش الهی و اسلامی شهدا برای نسل جدید تاکید و بیان کرد: نوجوانان، جوانان و نسل جدید جامعه ما باید با ایثارگری و خودگذشتگی شهیدان آشنایی پیدا کنند. نسل جدید ما باید بدانند اگر الان ایران اسلامی مستقل، آزاد و سربلند است و در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار دارد به دلیل جانفشانی و ایثار این شهدای گرانقدر است و این مسئله باید برای نوجوانان و جوانان تبیین شود و یکی از اهداف این یادواره‌ها همین مسئله است.
وی خاطر نشان‌کرد: اگر ایران اسلامی در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی و مقاومت می‌کند، به‌دلیل روحیه مقاومت و ایثارگری شهدای عزیزمان است که به ماها انتقال یافته و در واقع این روحیه استکبارستیزی و شهادت‌طلبی ملت ایران میراث گرانبهای شهیدان است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان و شهدای ما با خون خودشان از انقلاب اسلامی پاسداری کردند. واکنون باید با برگزاری این یادواره‌ها روحیه مقاومت، ایثار و شهادت‌‌طلبی را به نسل جوان منتقل کنیم.
احمدزاده در پایان یاد و خاطره همه شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد را گرامی داشت.
------------------------------------------------
خبر و عکس و فیلم: محمدشفیع ربیعی


کد مطلب: 473523

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/473523/2/تصاویر-فیلم-یادواره-شهدای-دژکوه-سوق-حضور-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1