کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

مهدی روشنفکر در سمرون: ذاتاً هیچوقت از حذف هیچ شخصی در مسیر انتخابات خرسند نیستیم بلکه ناراحتیم / مشارکت حداکثری و رقابت پرشور با حضور همه سلایق سیاسی ممکن است / امیدواریم همه به صحنه رقابت برگردند

16 دی 1402 ساعت 20:41

مهدی روشنفکر در سمرون: بنده به شخصه و ذاتاً هیچوقت از حذف هیچ شخصی در مسیر انتخابات خرسند نیستیم بلکه ناراحتیم، چرا که مشارکت حداکثری انتخاب دقیق‌تری در پی دارد و باید با رقابت سالم با حضور همه گرو‌های سیاسی در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخابات پورشورتر خواهد شد.


نشست صمیمی و هم‌اندیشی مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با جمعی از مردم سمرون و احمدغریب برگزار شد.
مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در این نشست با بیان اینکه امروز بنده بعنوان خادم شما مردم سخت کوش آمده‌ام تا ضمن ابراز همدلی، همراهی و حمایت و پشتیبانی از خادم خودتان از سر وجود و با علاقه تقدیر تشکر و سپاس نمایم که این چنین با تمام سختی‌ها و فشار‌ها بنده را برگزیده‌اید تا در ادامه راه خدمت بتوانم تلاش و کوششی در‌ شأن شما خوبان به انجام رسانم.
روشنفکر افزود؛ بنده امروز با کارنامه و برنامه خدمت شما رسیده‌ام که یکی از دغدغه‌های اصلی بنده مسأله مسیر ترانزیتی یاسوج به اصفهان در کنار دستتان که با فشار و پیگیری بودجه‌ای جهت ایمن‌سازی، وسعت دادن به عرض جاده و برداشتن پیچ‌های خطرناک در نظر گرفته شد و اکنون پروژه در حال انجام است و در حوزه عمرانی روستا‌ها و بخش کشاورزی کار‌های الحمدالله در حال انجام است و در آینده نزدیک هم در بخشی از مناطق صورت می‌گیرد.
مهدی روشنفکر در ادامه نیز بیان داشت؛ این مملکت متعلق به همه است و همه در پاسداری از ارزش‌های آن مسئولیم و اگر در بحث انتخابات هرشخصی که اراده و توان خدمتی در خود بیابد، حق دارد که بعنوان نامزد شرکت کند. از ما سئوالاتی شد، در خصوص رقابت‌ها و امثالهم، مسأله اول ما مشارکت حداکثری است و حضرت آقا به صراحت پیام دادند که تریبون دار‌ها برای مشارکت حداکثری مردم کار کنند و ما و کشور ما با مشارکت حداکثری در این انتخابات بیمه خواهد شد و لذا بنده به شخصه و ذاتاً هیچوقت از حذف هیچ شخصی در مسیر انتخابات خرسند نیستیم بلکه ناراحتیم، چرا که مشارکت حداکثری انتخاب دقیق‌تری در پی دارد و باید با رقابت سالم با حضور همه گرو‌های سیاسی در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخابات پورشورتر خواهد شد.
امروز مردم ما اگاهند، هوشیارند، بیدارند و با درکند و در انتخابشان کارنامه، برنامه، سابقه را ملاک قرار می‌دهند و همه ما ملزم به احترام به خواست و تشخیص مردم هستیم.


کد مطلب: 471119

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/471119/2/مهدی-روشنفکر-سمرون-ذاتا-هیچوقت-حذف-هیچ-شخصی-مسیر-انتخابات-خرسند-نیستیم-بلکه-ناراحتیم-مشارکت-حداکثری-رقابت-پرشور-حضور-همه-سلایق-سیاسی-ممکن-امیدواریم-صحنه-برگردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1