کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

دوره آموزشی طرح های چهارگانه تولید در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

7 آبان 1402 ساعت 18:00

دوره آموزشی طرح های چهارگانه تولید با حضور معاون توسعه و امور زیربنایی سازمان امور عشایر ایران در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


دوره آموزشی طرح های چهارگانه تولید با حضور معاون توسعه و امور زیربنایی سازمان امور عشایر ایران در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز، مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در این دوره آموزشی گفت: در طرح زنجیره گوشت قرمز و جو موعدی به میزان ۷۰ هزار راس دام درخواست داشته‌ایم و به مقدار 25 هزار راس دام قرارداد بسته شده است.
آذرفرد اظهار کرد: عمده مشکل عشایر در این حوزه بحث تضامین لازم برای قرارداد است.
یزدان کیش ریاست اداره امور تعاونی‌های اداره کل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد نیز گزارشی از وضعیت تعاونی‌های عشایری ارائه کرد.
همچنین معاون توسعه و امور زیربنایی سازمان امور عشایر ایران در این مراسم گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد، استانی چهار فصل است و مناطق بکری برای راه‌اندازی گردشگری عشایری جامعه بنیاد دارد.
وی افزود: سرمایه گذاری بر حضور توریسم بین المللی ارزش افزوده قابل توجهی برای عشایر دارد.
زیلایی گفت: اجرای طرح قراردادی تولید گوشت قرمز، توسعه مناطق گردشگری عشایری، توسعه صنایع دستی و تولید و فرآوری گیاهان دارویی طرح‌های چهارگانه سازمان عشایر برای رونق تولید درجامعه عشایری است.
وی هدف از اجرای این طرح‌ها را افزایش تولید، اشتغالزایی و تداوم زندگی عشایری کشور عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح‌ها ، تسهیلات مربوطه با باز پرداخت ۷ ساله از طریق تبصره ۱۶ و ۱۸ به متقاضیان داده می‌شود.
  


 


کد مطلب: 468670

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/468670/2/دوره-آموزشی-طرح-های-چهارگانه-تولید-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1