کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

آنچه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گچساران گذشت؟ (تصاویر)

3 آبان 1402 ساعت 14:36

نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان گچساران با حضور فرماندار، امام جمعه جدید و انوشیروان قیطاسی رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران و جمعی از اعضای این شورا در اداره آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.


نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان گچساران با حضور فرماندار، امام جمعه جدید و انوشیروان قیطاسی رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران و جمعی از اعضای این شورا در اداره آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز: رئیس اداره آموزش و پرورش در این نشست اظهار کرد: هرچه باشکوه تربرگزار کردن برنامه‌های روزملی مبارزبا استکبار جهانی، برنامه‌ریزی اعزام  دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور و پیگیری و کنترل سرویس مدارس دستور کار این شورا می‌باشد.
انوشیروان قیطاسی ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان و آمادگی کامل اداره آموزش و پرورش در برگزاری این رویداد مهم و تاریخی، افزود: دانش‌آموزان در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش ناشدنی ایفا کرده‌اند.
قیطاسی عنوان کرد: روز ۱۳ آبان فقط مختص آموزش و پرورش نیست بلکه روز ملی مبارزبا استکبار جهانی است، پس تمام ادارات، نهاد‌ها، سازمان‌ها و... باید برای هرچه برگزار کردن برنامه این روز پای کار بیایند.
وی تصریح کرد: یوم اللّه سیزده آبان، یادآور حماسه‌ها، ایثار‌ها و فداکاری‌های دانش‌آموزان عزیزمان است. این روز باشکوه بدین سبب روز «دانش‌آموز» نامیده شد، تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش‌آموزان در سراسر گیتی باشد که با ابرقدرت‌های چپاول‌گر به مبارزه بی‌امان بپردازند و عزّت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند.
قیطاسی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی از اعزام دانش‌آموزان شهرستان گچساران به مناطق جنگی (راهیان نور) خبر داد وعنوان کرد: ما در این راستا ۸۰۰ دانش‌آموز پسر و دختر را برای اعزام به مناطق جنگی پیش‌بینی کرده‌ایم.
رئیس آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: اردوی راهیان نور با هدف ترویج روحیه ایثار و شهادت، بزرگداشت مقام شهدا و رزمندگان، تحکیم پیوند جوانان و نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس و مهم‌تر از همه، جهاد تبیین است.
در ادامه قیطاسی از همکاری و همیاری نیروی انتظامی شهرستان گچساران در برقراری امنیت و بحث ترافیک، هنگام تعطیلی مدارس تشکر و قدردانی کرد.
رئیس آموزش و پرورش گچساران در پایان این نشست از تمامی ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌ها که در بازگشایی مدارس و همچنین به هر نحوی یار ویاور آموزش و پروزش می‌باشند صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.
 
 


کد مطلب: 468525

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/468525/2/آنچه-جلسه-شورای-آموزش-پرورش-شهرستان-گچساران-گذشت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1