کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان خبر داد

برگزاری دوره توانمندسازی آموزشی و پرورشی نیروهای غیردولتی کهگیلویه و بویراحمد

16 شهريور 1402 ساعت 20:27

 رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره توانمندسازی آموزشی و پرورشی نیروهای غیردولتی استان در شهر یاسوج خبر داد.


 رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره توانمندسازی آموزشی و پرورشی نیروهای غیردولتی استان در شهر یاسوج خبر داد.
به گزارش کبنا، عبدی صفایی، اظهار داشت: دوره توانمندسازی آموزشی و پرورشی نیروهای غیردولتی استان کهگیلویه و بویراحمد از تاریخ  11  شهریورماه لغایت 14 شهریور در ۲ شیفت صبح و عصر در دو «پردیس کوثر و شهید ایزدپناه» برگزار شد. 
وی، افزود: این دوره‌ها در طی یک فرایند سه ساله و  در قالب ۳۶۰ ساعت آموزش به صورت شش پودمان ۶۰ ساعتی برگزار می‌شود.
صفایی در ادامه،خاطرنشان کرد: در پایان گواهی صلاحیت علمی معلمی به این افراد اعطا خواهد شد.
 وی با بیان اینکه جهت رفاه حال فراگیران و سهولت دسترسی به کلاس‌ها ، محل برگزاری پودمان‌ها در سه شهرستان بویراحمد، گچساران و کهگیلویه در نظر گرفته شده است،بیان کرد: بیش از ۶۰۰ نفر از نیروهای مقطع ابتدایی در شهرستان بویراحمد  این دوره را به مدت 4 روز گذراندند و در سایر شهرستا‌ها متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.
صفایی، عنوان کرد: بیش از دو هزار و سیصد نفر از عوامل اجرایی، موسس و معلمان هر سه مقطع در سامانه مشارکت‌ها برای گذراندن این دوره ها ثبت‌نام کرده‌اند.
رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره گل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان، گفت: مدیرکل، معاونت‌ها، ارزیابی عملکرد و اداره مشارکت‌ها در این چند روز از محل تشکیل کلاس‌ها که در دو پردیس فرهنگیان کوثر و شهید ایزدپناه برگزار شد بازدید و سرکشی کردند.


کد مطلب: 466706

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/466706/2/برگزاری-دوره-توانمندسازی-آموزشی-پرورشی-نیروهای-غیردولتی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1