کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور اعضای شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد؛

غبارویی گلزار مطهر شهدا در یاسوج به مناسبت هفته دولت / سرهنگ خزایی: مایه ماندگاری اخلاص در خدمت به مردم است

2 شهريور 1402 ساعت 8:54

آیین غبارویی گلزار مطهر شهدا در یاسوج با حضور اعضای شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


آیین غبارویی گلزار مطهر شهدا در یاسوج با حضور اعضای شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز، آیین غبارویی گلزار مطهر شهدای یاسوج با حضور اعضای شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، و پس از آن، سرهنگ خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید کل کشور به سخنرانی پرداخت و گفت: خداوند در قرآن کریم می فرماید: ما باید به بلوغی برسیم که خود را نبینیم، چرا که ملائکه خداوند برای معرفی ما در کار هستند و نیازی نیست خود را معرفی کنیم.
سرهنگ خزایی اظهار کرد: آنچه که در تفکر و وجود شهیدان نهادینه بود و رمز ماندگاری و موفقیت ما است، ندیدن خود و اخلاص در عمل است.
وی بیان کرد: مایه عزت ما خدمت به مردم بزرگ و انقلابی است، و با همه وجود اگر خالصانه نسبت به خدمت گذاری اهتمام داشته باشیم، حتما برکات تلاش هایمان قابل ملاحضه خواهد بود.
وی با تأکید بر ماندگاری بندگان خالص خداوند گفت: شهیدان رجایی و باهنر مدت بسیار کوتاهی را در دوره مدیریت سپری کردند، اما ما بارها از ساده زیستی و اخلاص در رفتار این شهیدان بزرگوار یاد می کنیم.
سرهنگ خزایی بیان کرد: آنچه که مایه ماندگاری ما می شود، نیات وجودی ما است که با اعتقاد به خداوند و اخلاص در خدمت به مردم باشیم.
وی گفت: به فرموده شهیدان که گفته اند «هر جا شما باشید ما هم هستیم»، بدین معنا که حضور شهیدان در جلسات و تصمیم گیری های مسوولان هست، و یقیناً امروز اگر می بینیم دولت مردمی و انقلابی در مسند کار هستند آنچه مایه مباهات ما خواهد شد خدمت گذاری و اخلاص در عمل است.


کد مطلب: 466211

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/466211/2/غبارویی-گلزار-مطهر-شهدا-یاسوج-مناسبت-هفته-دولت-سرهنگ-خزایی-مایه-ماندگاری-اخلاص-خدمت-مردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1