کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

اختتامیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزی سراسر کشور در یاسوج / جام قهرمانی بالای سر تیم هندبال کهگیلویه و بویراحمد / روشنفکر: با حرف و شعار نمی‌توانیم به ایران قوی برسیم (+ تصاویر و فیلم )

25 مرداد 1402 ساعت 15:17

آئین اختتامیه مسابقات ورزشی دانش آموزی سراسر کشور (رشته هندبال پسران) با قهرمانی تیم هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


آئین اختتامیه مسابقات ورزشی دانش آموزی سراسر کشور (رشته هندبال پسران) با قهرمانی تیم هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این آئین مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران قوی زیربنا می‌خواهد و با حرف و شعار ما نمی‌توانیم به ایران قوی برسیم. دو عامل اساسی می‌تواند در ایران قوی نقش داشته باشد.
وی افزود: معلم تمدن ساز و مدرسه اثربخش دو مواردی هستند که می‌توانند ایران قوی را ایجاد کنند.
روشنفکر بیان کرد: قطعاً یکی از ابعاد مهم آموزش و پرورش و فرهنگ تربیت بدنی است. 
     
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی افزود: ورزش در کاهش چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی و تقویت روح و جسم اثر بخش است.
وی گفت: یکی از مواردی که ‌می‌تواند جوان را در مسیر درست هدایت کند، ورزش است. علم و دانش بشری و احادیث هم گواهی می‌دهند که ورزش از نیازهای اساسی جامعه بشری است.
ناظرکل مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین، گفت: اولین بار است که این استان به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شده که خیلی به نحو مطلوب مسابقات برگزار شد.
مهدی ابراهیمی بای سلامی افزود: همه شرایط برگزاری مسابقات از لحاظ سالن مسابقات، خوابگاه‌ها، غذاخوری و... مهیا شد.
وی تاکید کرد: با تلاش همه دستاندرکاران مسابقات به نحو مطلوب برگزار شد که نمایندگی از وزارت آموزش و پرورش از مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر می‌کنم.
به گزارش کبنا، فرشید کرمی_ معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد_ در بازی فینال روز پنجم این دوره از مسابقات تیم کهگیلویه و بویراحمد با نتیجه ۱۹_۱۶ بر اصفهان به پیروزی رسید و قهرمان سی و نهمین دوره مسابقات هندبال دانش‌آموزی کشور شد.

صحبت های مربی تیم هندبال اصفهان

صحبت های سرپرست تیم هندبال یاسوج


کد مطلب: 465973

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/465973/2/اختتامیه-مسابقات-ورزشی-دانش-آموزی-سراسر-کشور-یاسوج-جام-قهرمانی-بالای-سر-تیم-هندبال-کهگیلویه-بویراحمد-روشنفکر-حرف-شعار-نمی-توانیم-ایران-قوی-برسیم-تصاویر-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1