کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مسوولان برگزار شد

یادواره شهدای حماسه پد خندق / احمدزاده: استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان رئیس جمهور است نه من احمدزاده / هر کس به سهم خود شرط میزبانی را به جا آورد (+ تصاویر و فیلم )

4 تير 1402 ساعت 11:08

یادواره شهدای حماسه پد خندق با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح استان، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در گلزار شهدای یاسوج برگزار شد.


یادواره شهدای حماسه پد خندق با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در گلزار شهدای یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز یکشنبه (4 تیرماه 1402) یادواره شهدای حماسه پدخندق با حضور سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ سردار حمید خرمدل_ فرمانده سپاه فتح_ شهرام مهدوی مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ و جمعی از مسوولان استانی، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و... برگزار شد.
             
سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای حماسه پدخندق، اظهار داشت:  شهدا در هر دو دنیا فاتح و پیروز هستند و امروز آنها میزبان ما هستند.
    
وی به قیام عاشورا گریزی زد و گفت: امام حسین(ع) برای اعتلای دین خدا از جان خود و فرزندانش گذشت. 
احمدزاده در ادامه گفت: حماسه پد خندق برگرفته از قیام عاشورا بود که یاران امام حسین(ع) در پد خندق حماسه‌ای حسینی رقم زدند. فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد تا پای جان برای دفاع از میهن اسلامی ایستادند و جنگ کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد که اگر ایستادگی جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه مجنون نبود، دشمن به اهواز می‌رسید. مردم و جوانان این دیار باید بدانند که حماسه پدخندق برگرفته از حادثه عاشورا بود و جوانان و رزمندگان این استان با پیروی از اباعبدالله الحسین(ع) و یارانش برای دفاع از اسلام و دین جانانه مبارزه کردند.
وی تاکید کرد: مقاومت جوانان کهگیلویه و بویراحمد در پد خندق از ورود دشمن به اهواز جلوگیری کرد و توطئه‌ آنان خنثی شد. کار شهدای ما در حماسه پد خندق از جنس قیام عاشورا بود و کار ارزشمندی انجام دادند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه پیشنهاد داد که باید روز حماسه پد خندق به نام روز استان کهگیلویه و بویراحمد نامگذاری شود تا برای همیشه ماندگار بماند.
احمدزاده در ادامه به سفر آتی رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: استان در حال آمده شدن سفر رئیس جمهور است و امروز تعدادی زیادی از نهاد ریاست جمهوری و وزارتخانه‌ها در استان حضور دارند که مقدمات سفر رئیس جمهور را فراهم کنند.
وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان رئیس جمهور است نه من احمدزاده، مردم این استان به مهمان نوازی شهرت دارند و هر کس باید به سهم خود در این میزبانی و مهمان نوازی شریک باشد.
احمدزاده گفت: هر کس هر ایده‌ای برای پیشرفت و آبادانی استان دارد، می‌توان آن را ارائه دهد. ما داریم برای عمران و آبادنی استان تلاش می‌کنیم، پروژه‌های خیلی زیادی را آماده کردیم که به دولت تحویل دهیم. بالغ بر 400 هزار میلیارد تومان الان پروژه برای کلنگ‌زنی و سرمایه‌گذاری آماده داریم و در یک پروژه فقط 4 و نیم میلیارد دلار سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داریم. بالغ بر 500 هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه صنعت و اشتغالزایی کلنگ‌زنی خواهد شد که بعداً اطلاع رسانی می‌شود.

 


کد مطلب: 463969

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/463969/2/یادواره-شهدای-حماسه-پد-خندق-احمدزاده-استان-کهگیلویه-بویراحمد-میزبان-رئیس-جمهور-نه-کس-سهم-خود-شرط-میزبانی-جا-آورد-تصاویر-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1