کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با رویکرد نظارت بر نحوه اجرای امتحانات نهایی پایه دوازدهم:

بازدید مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از حوزه امتحانات نهایی

13 خرداد 1402 ساعت 8:33

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با رویکرد نظارت بر نحوه اجرای امتحانات نهایی پایه دوازدهم از حوزه اجرای امتحانات نهایی در شهرستان کهگیلویه بازدید کرد.


مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با رویکرد نظارت بر نحوه اجرای امتحانات نهایی پایه دوازدهم از حوزه اجرای امتحانات نهایی در شهرستان کهگیلویه بازدید کرد.
به گزارش کبنانیوز حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید بر حفظ نظم و انضباط و رعایت مقررات و آئین نامه‌های امتحانات تاکید کرده و گفت: فرآیند برگزاری امتحانات نهایی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش است که باید با دقت نظر و مسئولیت بیشتری صورت گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: ۹۳ حوزه امتحانی در سطح استان وجود دارد که تمامی حوزه‌های محل برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم به دوربین مداربسته، راکت الکترونیکی، سیگنال یاب و همچنین حفاظت فیزیکی مجهز شده است.
وی با تاکید به فراهم شدن موارد نیاز برای برگزاری آزمون های نهایی پایه دوازدهم در استان گفت: تصحیح اوراق و همچنین فرایند حوزه اجرا به صورت کاملا الکترونیکی است و به شیوه جدید برگزار می شوند.
وی تصریح کرد: در حوزه تصحیح به محض اینکه آزمون به پایان رسید برگه ها اسکن، سربرگ ها به صورت الکترونیکی جدا و سئوالات به صورت رندومی (احتمالی) درس فضای رایانه به صورت کاملا تصادفی ارسال و تصحیح اول انجام می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان روند برگزاری امتحانات نهایی در دبیرستان دخترانه مائده دهدشت را مورد بازدید میدانی قرار داد و از عوامل برگزاری امتحانات نهایی تشکر کرد.
شهرستان کهگیلویه همزمان با سراسر کشور از ۳۱ اردیبهشت زیرساخت های لازم برای برگزاری امتحانات نهایی ۲۴۰۰ دانش آموز دختر و پسر را در ۱۳ حوزه امتحانی به نحو مطلوبی مهیا ساخته است.

 


کد مطلب: 463105

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/463105/2/بازدید-مدیرکل-آموزش-پرورش-کهگیلویه-بویراحمد-حوزه-امتحانات-نهایی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1