کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

آقای هاشمی مهر کجا درس سیاست را خوانده‌اید که از برگزاری یک برنامه فرهنگی می‌خواهید جلوگیری کنید؟ / مردم رفتار و برخورد شما را به پای نظام می‌نویسند / کمی هم پاسخگوی وضعیت وخیم آسیب‌های اجتماعی در استان باشید

6 خرداد 1402 ساعت 0:32

تاجگردون و جمعی از هواداران او با حضور در منطقه کوه گل سی‌سخت سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشتند که این اقدام با واکنش منفی برخی مسوولان مواجه شد.


تاجگردون و جمعی از هواداران او با حضور در منطقه کوه گل سی‌سخت سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشتند که این اقدام با واکنش منفی برخی مسوولان مواجه شد.
به گزارش کبنانیوز، در این همایش پیاده روی از خانواده «شهید جواد هرمزپور» تجلیل شد، این درحالی بود که معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز سفر به کوه گل را ممنوع اعلام کرد.
برنامه پیاده روی تاجگردون اجرا شد، و معاون سیاسی استاندار نیز قطعاً باید پاسخگوی حوزه کاری خود، یعنی وضعیت وخیم آسیب‌های احتماعی در استان پاسخگو باشند.
یکی از موارد مغفول مانده در استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های فرهنگی است، که نهاد‌های فرهنگی و همچنین معاون سیاسی استاندار در رأس این نهاد‌های فرهنگی باید در خصوص آسیب‌های اجتماعی استان پاسخگو باشند. اما هاشمی مهر بدون توجه به این برنامه فرهنگی ممنوع اعلام کرد و دلیل این ممنوعیت را نبود زیرساخت‌ها اعلام کرد.



مشخص نیست که چرا هاشمی مهر بعد از این همه مدت به یادش افتاده که در خصوص کوه گل اظهارنظر کند، و چطور شده که نبود زیرساخت و امکانات در کوه گل اهمیت پیدا کرده است؟ در حالی که بسیاری از مناطق گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد هیچگونه زیرساخت رفاهی ندارند، و مسوولان وظیفه دارند زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند، هیچ کاری صورت نمی‌گیرد، در عوض از ورود اشخاص به مکان‌های گردشگری جلوگیری می‌  شود. کمترین زیرساخت‌های گردشگری در یاسوج مرکز استان وجود ندارد، ولی هاشمی مهر درباره کوه گل اظهارنظر می‌کند.                                                                                                                                      
اما در برنامه امروز که از نظر فرهنگی کار خوبی انجام گرفت و‌ امید است تبدیل به رویه‌ای شود، افراد مختلفی از پیر و جوان و زن و مرد شرکت داشتند، این رویه به شرط حضور عموم مردم رویه خوبی است و موجب ایجاد شادی و نشاط در اقشار مختلف جامعه می‌شود.
از طرفی وقتی سیاسیون به این مناطق حضور پیدا می‌کنند، باعث تبلیغ منطقه می‌شود و گردشگران از جای دیگر در این منطقه حضور پیدا می‌کنند.
در سایه نبود کار‌های فرهنگی، تاجگردون وظیفه یک دستگاه فرهنگی را انجام داده و فعالیت فرهنگی سالم و خوبی را رقم‌زده است.   آقای معاون سیاسی شما باید پاسخگو باشید که بذر ناامیدی را در جامعه ایجاد می‌کنید. هر کسی که بانی چنین برنامه‌های باشد، فعالیت خوبی را رقم‌زده و باید مورد تشویق قرار بگیرداست. وقتی نیت و کار ضد امنیت نباشد، چه دلیلی دارد که مسوولان با یک کار فرهنگی مقابله کنند و بداخلاقی بروز دهند؟ حتی اگر چنین کار‌های فرهنگی با نیت سیاسی انجام بگیرند، باز هم به ایجاد شادی و نشاط در میان مردم کمک می‌کند و چنین فعالیت‌های سالمی را رواج می‌دهد.




کار سیاسی بطور کلی فعالیت ناشایستی نیست، در همه امورات جامعه فعالیت‌ها به نحوی از انحا با سیاست گره می‌خورند. چه ایرادی دارد که برخی مسوولان نگاه‌های تنگ نظرانه‌ای به چنین جمع‌هایی دارند؟
آقای هاشمی درس سیاست را کجا خوانده که می‌خواهد مردم را ناراضی کنند. تاجگردون هم مثل خیلی از اشخاص دیگر، فردی است که حق دارد از حقوق شهروندی خود استفاده کند.
خیلی اوقات گردهمایی‌های خانوادگی و‌ فامیلی در ایام مختلفی از سال شکل می‌گیرد، چطور آن گردهمایی‌ها که با حضور ۵۰ و ۱۰۰ نفر و... انجام می‌گیرد ایرادی ندارد؟ یا مثلاً مراسم‌هایی مثل فاتحه خوانی که اقشار و افراد مختلفی حضور پیدا می‌کنند ایرادی دارد؟ آقای هاشمی چه زیرساختی نیاز است تا بتوان در کوه گل گردهمایی یا همایش برگزار شود؟ یا اگر فرد دیگری که از نظر سیاسی با هاشمی همسو بود اجازه برگزاری همایش در کوه گل را داشت.
متأسفانه گاهی ناراحتی مردم از این مدیران به پای نظام و دین نوشته می‌شود. چرا که این افراد ادعای دین و انقلابی‌گری و حفاظت از نظام را دارند. مسوولان باید به گونه‌ای سیاست ورزی کنند که مردم نیز از شرایط رضایت داشته باشند.
تاجگردون همواره نشان داده که یکی از خاص‌ترین سیاسیون در سطح کشوری است، فردی که با یک حرف یا حرکت انتقادات را از خود برداشته است.
 


کد مطلب: 462807

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/462807/2/آقای-هاشمی-مهر-کجا-درس-سیاست-خوانده-اید-برگزاری-یک-برنامه-فرهنگی-می-خواهید-جلوگیری-کنید-مردم-رفتار-برخورد-پای-نظام-می-نویسند-کمی-هم-پاسخگوی-وضعیت-وخیم-آسیب-های-اجتماعی-استان-باشید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1