کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد:

بیش از ۸۰۰ نفر از محلات کم برخوردار شهر دوگنبدان از مزایای درمانی توانمندسازی بهره‌مند شدند

30 ارديبهشت 1402 ساعت 21:03

 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمدگفت: بیش از ۸۰۰ نفر از مزایای درمانی توانمندسازی محلات کم برخوردار کیامرثی و لبنان در شهر دوگنبدان بهره‌مند شدند.


 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمدگفت: بیش از ۸۰۰ نفر از مزایای درمانی توانمندسازی محلات کم برخوردار کیامرثی و لبنان در شهر دوگنبدان بهره‌مند شدند.
شایان نادری عصر روز شنبه درحاشیه بازدید از نحوه خدمات‌رسانی به بیماران در محلات مسکونی لبنان و کیامرثی شهر دوگنبدان در گفت و گو با ایرنا افزود: گروه جهادی شهید آشتیانی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد تهران با حمایت قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ۲۰۲۰ معاونت اجتماعی ستاداجرایی فرمان امام (ره) در این اردوی جهادی که در مدت زمان ۲ روز برگزار شد به افراد نیازمند خدمات‌رسانی کردند.
وی بیان کرد: در این اردوی جهادی خدمات پزشکی، دندانپزشکی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، مامایی و غربالگری، آزمایشگاه، آموزش پزشکی (عمومی، فردبه فرد، کودکان، مصرف دارو) با حضور پزشکان متخصص به ارزش چهار میلیارد ریال ارائه شد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کادر پزشکی و درمانی در این گروه جهادی در محله لبنان مستقر و مراجعان محلات مذکور را ویزیت، معاینه و درمان کردند.
به گفته نادری گفت: در حوزه بینایی سنجی ۲۵۱ بیمار مراجعه کردند که ۱۵۲ نفر از این افراد نیاز به عینک داشتند.
وی اضافه کرد: عینک مورد نیاز این افراد پس از انتخاب فرم مورد نظر توسط بیمار از سوی گروه جهادی مذکور تهیه و بصورت رایگان تحویل بیماران می‌شود.
نادری از همکاری پزشکان و کادر اردوی جهادی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی تأمین اجتماعی، آموزش و پرورش، شهرداری دوگنبدان و اداره کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد برای خدمات‌رسانی در این اردوی جهادی قدردانی کرد.
 همچنین به کمک اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برای کودکانی مراجعه‌کننده همراه والدین در این اردو برنامه‌هایی مانند قصه خوانی و اهدای جوایز انجام شد.


کد مطلب: 462554

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/462554/2/بیش-۸۰۰-نفر-محلات-کم-برخوردار-شهر-دوگنبدان-مزایای-درمانی-توانمندسازی-بهره-مند-شدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1