کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

بازدیدهای معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از دستگاه‌های خدمات رسان / راننده تاکسی: برخی ماشین‌های شخصی با قمه و سلاح سرد برای ما مشکل ایجاد می‌کنند / شهامت: ماشین‌های شخصی نباید در محدوده فعالیت خودرو‌های ترمینال دخالت کنند / نرخ کرایه تاکسی‌ها مشخص باشد / نکویی: فضای محدود اورژانس بیمارستان شهید جلیل متناسب با نیاز یاسوج نیست / نبود پارکینگ مناسب از معضلات بیمارستان است / بازدید از گورستان آمبولانس ها

3 فروردين 1402 ساعت 17:27

در بازدید نوروزی از دستگاه های خدمات رسان، معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به همراه سرهنگ پیوست رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل گردشگری استان، مدیرکل راهداری و رئیس اورژانس استان از ترمینال شهید قرنی یاسوج، تاکسی های یاسوج و بیمارستان شهید جلیل بازدید کرد و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت.


در ادامه بازدید‌های نوروزی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از دستگاه‌های خدمات‌رسان، عیسی شهامت این بار به همراه سرهنگ پیوست رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل گردشگری استان، مدیرکل راهداری و رئیس اورژانس استان از ترمینال شهید قرنی یاسوج، بازارچه ورودی شهر و بیمارستان شهید جلیل بازدید کرد و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت. در این بازدید تاکسی دار‌ها مشکلات موجود را با معاون عمرانی استاندار در میان گذاشتند و شهامت نیز در خصوص ساماندهی ترمینال دستوراتی را صادر کرد، همچنین وضعیت ترافیکی بیمارستان شهیدجلیل بررسی شد و شهامت توضیحات لازم را در این خصوص ارائه کرد.
به گزارش کبنا، در بازدید امروز (۳ فروردین ماه ۱۴۰۱) از ترمینال یاسوج، یکی از رانندگان ترمینال شهید قرنی یاسوج در خصوص مشکلات و ایرادات موجود گفت: ماشین‌های شخصی برای رانندگان ترمینال مشکل ایجاد می‌کنند و درگیری‌های زیادی ایجاد می‌شود، ترمینال باید توقف ممنوع داشته باشد و ماشین‌های شخصی نتوانند اینجا مسافرگیری کنند.
وی گفت: رانندگان باید دارای کد مشخصی باشند تا نظارت بیشتری وجود داشته باشد، ماشین‌های شخصی مسافر را به زور با خودشان می‌برند. باید مثل شهر‌های دیگر مثل اصفهان قاعده و قانون وجود داشته باشد تا شاهد حواشی و مشکلات نباشیم.
یکی دیگر از راننده‌ها گفت: برخی از ماشین‌های شخصی با قمه و سلاح سرد و گاز اشک‌آور برای رانندگان ترمینال مشکل ایجاد می‌کنند.
وی گفت: نبود امکانات رفاهی مثل سایبان و استراحتگاه از دیگر مشکلاتی است که رانندگان خطی ترمینال با آن مواجه هستند.
عیسی شهامت_معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_ گفت: باید نرخ کرایه تاکسی‌ها در ترمینال نصب باشد و مسافران از نرخ و هزینه تاکسی خبر داشته باشند.
شهامت با بیان اینکه باید حوزه فعالیت خودرو‌های شخصی جدا باشد، اظهار داشت: ماشین‌های شخصی درست یا غلط مسافر را جابجا می‌کنند ولی نباید در محدوده فعالیت خودرو‌های ترمینال دخالت کنند چرا که تنش‌ها و مشکلاتی را ایجاد می‌کند.
شهامت با اشاره به انتقادات و شکایات مردمی از رانندگان ترمینال، گفت: انتظار داریم که رانندگان و ترمینال خدمات بی‌منت به مسافران بدهند، رانندگان باید معرف خوبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد باشند.
عابد محمدی_ مدیرکل راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد_ گفت: طبق قانون خودرو‌های شخصی اجازه حمل مسافر ندارند.
محمدی افزود: اطراف پایانه و محل ناوگان عمومی خودروهای شخصی نمی توانند حضور پیدا کنند و از نظر قانونی ایراد دارد.
   
همچنین در ادامه عیسی شهامت_ معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_ بیمارستان شهید جلیل یاسوج را مورد بازدید قرار داد. در این بازدید محمدامین نیکویی_ مدیر بیمارستان شهید جلیل یاسوج_ اظهار داشت: با توجه به تغییر کاربری بیمارستان شهید جلیل یاسوج از یک مرکز فوق تخصصی به مرکز ترومای استان اما متأسفانه مشکلات زیرساختی این بیمارستان باعث شده است تا پرسنل و کادر درمانی این بیمارستان با موانعی برای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم مواجه باشند.
وی گفت: فضای محدود اورژانس بیمارستان شهید جلیل متناسب با نیاز مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و این بیمارستان نیست، بنابراین طرح توسعه و احداث اورژانس بیمارستان ضروری است.
همچنین‌ نکویی به مشکلات تردد در بیمارستان اشاره و اظهار داشت: با توجه به بار بسیار بالای مراجعات به بیمارستان و مشکلات ترافیکی در جلوی درب ورودی بیمارستان، ضروری است تا نسبت به یک طرفه کردن خیابان منتهی به درب فرعی بیمارستان و همچنین بازگشایی درب اصلی بیمارستان مستقر در بلوار شهید قرنی اقدام عاجل صورت پذیرد.
مدیر بیمارستان شهید جلیل یاسوج همچنین خواهان مساعدت نسبت به بهسازی و آسفالت و تأمین روشنایی خیابان و پیاده رو خیابان منتهی به بیمارستان و همچنین پارکینگ آن بیمارستان شدند‌.
وی با اشاره به حجم زیاد مراجعات، نبود پارکینگ مناسب را از معضلات این بیمارستان عنوان و تأکید کرد: بیمارستان شهید جلیل استان نیاز به احداث ساختمان اداری و انبار دارد و لازم است پیوست‌های آموزشی نیز برای آن لحاظ و تأمین گردد.
مدیر این بیمارستان گفت: با همه موانع و مشکلات تلاش شبانه روزی ما و همکاران ارائه خدمات به موقع و با کیفیت به همه مراجعه‌کنندگان عزیزاست.
نیکویی در پایان تأکید کرد با توجه به اینکه بیمارستان شهید جلیل بزرگترین بیمارستان استان و نیاز مردم استان و حتی فراتر از استان هست، لازم است استاندار و نمایندگان استان برای رفع مشکلات آن در سطح ملی، دستگاه سلامت و مدیران این دستگاه را برای توسعه این بیمارستان حمایت و مساعدت کنند.
 
عیسی شهامت_ معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_ در پایان این بازدید‌ها در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: به اتفاق فرمانده پلیس راه استان، مدیرکل راهداری، مدیرکل میراث فرهنگی از پایانه شهید قرنی بازدید کردیم.
شهامت اظهار داشت: خدماتی که در این پایانه به مردم ارائه می‌شود دارای نواقصاتی بود که تذکراتی دادیم، رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی خواسته‌هایی داشتند و شهرداری مکلف شد تا پایان خردادماه نسبت به محصور نمودن مجموعه و احداث استراحتگاه، بنر قیمت‌گذاری اقدام کند.
وی گفت: از بازارچه ورودی شهر بازدیدی داشتیم که از مردم و مسافران و مشتریان نظرخواهی کردیم و تاحدود زیادی راضی بودند.
شهامت بیان کرد:‌امیدوار هستیم که تا پایان فروردین ماه تصمیم‌گیری نسبت به درنظر گرفتن زمین، تخصیص اعتبار و کلنگ زنی برای احداث بازارچه صنایع دستی استان اقدام خواهیم کرد.
وی گفت: از اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد و گورستان آمبولانس‌ها بازدید کردیم و تعمیرکاران برای بهسازی آمبولانس‌ها مشغول به کار بودند.
شهامت بیان کرد: بالغ بر ۳۰ آمبولانس خارج از مدار داریم که از محل اعتبارات سفر ۵ میلیارد تومان برای بهسازی آمبولانس‌ها درنظر گرفته شده است و تخصیص می‌یابد.
وی گفت: در بازدید از بیمارستان شهید جلیل، رضایتمندی حداقلی از سوی مردم وجود داشت، و‌امیدواریم این رضایتمندی حداکثری شود.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ایراداتی و خواسته‌هایی برای پارکینگ و درب ورود و خروج و فضای توسعه‌ای اورژانس وجود داشت، که از محل فضا‌های درمانی طرح‌های تفکیکی و طرح تفصیلی فضای مناسبی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده می‌شود که خدمات بهتر و شایسته‌تری به مردم ارائه کنند.


کد مطلب: 460133

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/460133/2/بازدیدهای-معاون-عمرانی-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-دستگاه-های-خدمات-رسان-راننده-تاکسی-برخی-ماشین-های-شخصی-قمه-سلاح-سرد-مشکل-ایجاد-می-کنند-شهامت-نباید-محدوده-فعالیت-خودرو-های-ترمینال-دخالت-کنند-نرخ-کرایه-تاکسی-ها-مشخص-باشد-نکویی-فضای-محدود-اورژانس-بیمارستان-شهید-جلیل-متناسب-نیاز-یاسوج-نیست-نبود-پارکینگ-مناسب-معضلات-بازدید-گورستان-آمبولانس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1