کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد / غیبت غلام نژاد / هاشمی مهر: کسی که می خواهد بیماری را درمان کند، چه ربطی به مسائل سیاسی دارد

27 اسفند 1401 ساعت 15:11

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، معاون سیاسی استاندار، فرماندار بویراحمد، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام و مسوولان استانی برگزار شد.


مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، معاون سیاسی استاندار، فرماندار بویراحمد، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام و جمعی از  مسوولان استانی برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز، امروز شنبه (۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱) این جلسه در حالی برگزار شده بود که غیبت «محمد غلام نژاد» رئیس سابق دانشگاه حال و هوای  این نشست را تحت شعاع خود قرار داده بود و در اقدامی بی‌سابقه رئیس سابق دانشگاه حاضر به حضور در جلسه تودیع و معارفه نشد.
معاون سیاسی استاندار در این آیین به سخنرانی پرداخته و گفت: سه خدمت آموزش و پرورش، خدمات سلامت و خدمت برقراری امنیت، سه خدمت مهم است که باید در نظر داشته باشیم.
هاشمی مهر اظهار کرد: علارغم تلاش‌هایی که در حوزه درمان صورت گرفته، به سلامت روان در جامعه توجه کمتری شده است.
هاشمی مهر افزود: تغییر و جابجایی مدیریت‌ها طبیعی است، مدیریت و پست‌ها موروثی نیستند، مهم این است که در خلال این مسوولیت بتوان به مردم خدمت کرد و برای خود زادتوشه‌ای برای آخرت تأمین کند.
وی گفت: این‌ها میدان آزمایش است، خوشا به حال کسانی که در این آزمایش دنیا و آخرت خود را خراب نکنند، آخرت خود را بازیچه مطامع دیگران قرار ندهند.
هاشمی مهر بیان کرد: سعی کنیم مسوولیت هارا با نگاه دینی و الهی بپذیریم تا هم برای جامعه و هم خودمان مفید باشد.
وی گفت: از زحمات دکتر غلامنژاد در دوره مسوولیت‌شان تشکر می‌کنم و برای آقای جاودان سیرت آرزوی موفقیت داریم.
هاشمی مهر گفت: کسی که می‌خواهد بیماری را درمان کند، چه ربطی به مسائل سیاسی دارد، انتظار داریم رئیس جدید دانشگاه بخش سلامت را از بخش سیاسی جدا کند.
وی افزود: خط بطلانی بر کار سیاسی کشیده شود، ان شالله این ماموریت را در دانشگاه علوم پزشکی استان شروع کنید، که موجب سلامتی و رضایت مردم عزیز خواهد شد.
وی تصریح کرد، آنچه مجموعه کادر درمان ما آشفته کرده زد و بند‌های سیاسی است و از‌ ایشان  خواهش دارم سلامت و درمان را به مسائل سیاسی گره نزنند.
هاشمی مهر بیان کرد: نکته دوم توجه به همه مناطق استان است، چندین بیمارستان و مراکز بهداشتی در سطح استان وجود دارد، بخصوص در مناطق دورأفتاده و محروم، که انتظار داریم به این مناطق توجه کنید، نیازمند توجه ویژه به همه مناطق هستیم.


کد مطلب: 459950

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/459950/2/آیین-تودیع-معارفه-رئیس-دانشگاه-علوم-پزشکی-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-غیبت-غلام-نژاد-هاشمی-مهر-کسی-می-خواهد-بیماری-درمان-کند-ربطی-مسائل-سیاسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1