کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با همراهی جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی انجام گرفت

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طرح ملی مسکن دهدشت / احمدزاده: کوتاهی را نمی‌پذیرم، ادارات وظایف‌شان را به‌درستی انجام بدهند (+ فیلم و عکس )

25 اسفند 1401 ساعت 19:32

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی جمعی از مدیران از طرح ملی مسکن دهدشت بازدید کرد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی جمعی از مدیران از طرح ملی مسکن دهدشت بازدید کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( 25 اسفند ماه 1401) سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ از طرح ملی مسکن دهدشت بازدید کرد و از نزدیک روند احداث این پروژه را مورد بررسی قرار داد.
           
بنا بر این گزارش، احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با بیان اینکه احداث مسکن از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است، اظهار داشت: رفع مشکل تأمین آب و برق سایت 1010 واحد مسکن ملی دهدشت ضرورت دارد و مدیران نباید برای رفع دغدغه مردم سهل‌انگاری کنند.
وی در ادامه گفت: جلسه فوری به منظور بررسی مشکلات نهضت ملی مسکن تشکیل شود، دستگاه‌ها باید به وظایف خود در این پروژه عمل کنند و کوتاهی از هیچ دستگاهی را نمی‌پذیرم.
به گزارش کبنا، همچنین در این بازدید مقرر شد که شرکت برق در ایام تعطیلات نوروز برق رینگ اصلی سایت مسکن ملی را تأمین و شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد که قریب به ۶۰ درصد تأمین آب شرب را در معابر اصلی انجام داده است فعالیت خود را با آبرسانی به خیابان‌های فرعی کامل کند.


کد مطلب: 459888

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/459888/2/بازدید-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-طرح-ملی-مسکن-دهدشت-احمدزاده-کوتاهی-نمی-پذیرم-ادارات-وظایف-شان-به-درستی-انجام-بدهند-فیلم-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1