تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۴۵۹۶۲۱
با شعار لبخند مهربانی؛

اردوی جهادی مرکز بهداشت یاسوج در روستای کم برخوردار چال شاهین لوداب + تصاویر

۰
کبنا ؛
اردوی جهادی مرکز بهداشت شهید دامیده با شعار (لبخند مهربانی) با محوریت خدمات رایگان پزشکی، دندان پزشکی، مشاوره روان و تغذیه، مامایی، غربالگری بیماریهای فشار خون و قند خون، انجام خدمات آزمایشگاهی و همچنین اهداء نوشت افزار و کیف به دانش آموزان، در روستای چال شاهین و روستاهای همجوار در بخش لوداب برگزار گردید.
به گزارش کبنا نیوز، در این اردوی جهادی که پرویز حقیقت ( معاون سیاسی فرمانداری بویراحمد)، بی نیاز، بخشدار لوداب و عدالت دوست، مدیر منابع طبیعی بخش لوداب حضور داشتند.
بهنام نیازی، سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد گفت: مدتی بود که صدای مردم خوب و شهید پرور حوزه چال شاهین را در فضای مجازی و از طریق رسانه ها می شنیدیم اما متاسفانه با توجه به وضعیت حاد راه ارتباطی که به این منطقه وجود داشت، نتوانستیم زودتر خدمات بهداشتی به مردم خوب این روستا انجام دهیم تا اینکه هم اکنون فرصت مهیا شد و تیم جهادی مرکز بهداشت شهید دامیده در قالب خدمات گسترده بهداشتی توانستند لبخندی را در چهره خود و مردم این دیار مشاهده نمایند.
بهنام نیازی ادامه داد: از همکاری و همراهی خوب فرمانداری شهرستان بویراحمد ، بخشداری و منابع طبیعی بخش لوداب ، پرسنل زحمتکش مراکز جامع سلامت شهید دانشی آبمورد و شهید چمانده چین که با پیمودن کیلومترها راه صعب العبور توانستند در این حرکت خداپسندانه مشارکت نمایند و علی الخصوص میزبانی قابل تحسین دهیاری محترم این روستا تشکر داریم.
نیازی تصریح کرد: در این اردوی جهادی که شامل این روستا و روستاهای همجوار آن بود، خدمات دندانپزشکی برای ۱۱۰ نفر، ویزیت بیمار و داروی رایگان برای ۱۲۲ نفر، خدمات آزمایشگاهی برای ۳۴ نفر ، غربالگری بیماریها و مشاوره تغذیه و خدمات مامایی برای ۱۸ نفر انجام گرفت.
وی همچنین ادامه داد: لبخند مهربانی برای مناطق کم برخوردار ادامه دارد.
همچنین تیم اردوی جهادی حاضر در این منطقه با حضور در گلزار شهدای روستای چال شاهین، با اهداء شاخه گل نثار این شهیدان، با آرمانهای شهداء تجدید میثاق نمودند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بگیم چه
نونم والا
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1