کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حضور میدانی ۸ ساعته فرمانده انتظامی بهمئی در شب ۲۲ بهمن

23 بهمن 1401 ساعت 13:19

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی و افسران ارشد و پرسنل نیروی انتظامی به مدت ۸ ساعت در سطح شهرستان در حال گشت زنی و اجازه هیچگونه نا امنی رو در شب الله اکبر ۲۲ بهمن ندادند‌.


فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی و افسران ارشد و پرسنل نیروی انتظامی به مدت ۸ ساعت در سطح شهرستان در حال گشت زنی و اجازه هیچگونه نا امنی رو در شب الله اکبر ۲۲ بهمن ندادند‌.
 فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی یکی از فرماندهان جوان و جهادی مردمی، مقتدر، مطالبه گر، استان کهگیلویه و بویراحمد است که همیشه به صورت میدانی و جهادی در تمام برنامه ها حضور پر رنگ دارند و در کنار مردم هستند.
این فرمانده جهادی و مردمی با به همراه پرسنل تحت امر خود به مدت ۸ ساعت در تمام مسیر های شهرستان با گشت زنی هدفمند اجازه نا امنی را ندادند.
فرمانده انتظامی بهمئی در همین خصوص گفت: پرسنل نیروی انتظامی بهمئی در شب ۲۲ بهمن در آمادگی کامل برای هر گونه نا امنی بودند.
سرهنگ فرزین جمشیدی بیان کرد: این نیروی های خدوم از حوالی ساعت 6 عصر روز ۲۱ بهمن تا حوالی ساعت 1 با بامداد در سطح شهرستان در حال گشت زنی و برخورد با افرادی که امنیت مردم را سلب کردند بودند.
وی خاطر نشان کرد: هدف این گشت ها برخورد قاطع با هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش مردم و جامعه در آستانه جشن پیروزی انقلاب اسلامی (شب ۲۱ بهمن ) بود.
وی ادامه داد: این نیرو ها به ۱۰ اکیپ گشتی تقسیم شدند در هر منطقه مستقر شدند.
سرهنگ جمشیدی گفت: الحمدالله نسبت به سال های قبل وضعیت خیلی خیلی خوب بود که خبری از درگیری ماموران و هنجارشکنان و آتش سوزی های زیاد نبود و در سریع ترین زمان ممکن هم جمع شد.
وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری مردم و زحمات پرسنل گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و از توجه مردم به هشدار های پلیس تقدیر و تشکر میکنم.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی تا پایان الله اکبر یا شب یوم الله ۲۲ بهمن در کنار نیروی های نظامی و انتظامی بودند و به صورت میدانی مدیریت کردند و اجازه هیچگونه نا امنی را در سطح شهرستان را نداد اند و با هر گونه نا امنی در سطح شهرستان برخورد کردند و به صورت میدانی تمام خیابان های شهر لیکک را گشت زنی کردند.


کد مطلب: 458341

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/458341/2/حضور-میدانی-۸-ساعته-فرمانده-انتظامی-بهمئی-شب-۲۲-بهمن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1