کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد

آئین افتتاح گازرسانی به مجموعه روستاهای لوداب شهرستان بویراحمد (+ فیلم و تصاویر)

19 بهمن 1401 ساعت 18:52

آئین افتتاحیه گازرسانی به 25 روستا از مجموعه روستاهای لوداب شهرستان بویراحمد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.


آئین افتتاحیه گازرسانی به 25 روستا از مجموعه روستاهای لوداب شهرستان بویراحمد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (چهارشنبه 19 بهمن ماه 1401) و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آیین افتتاحیه گازرسانی به مجموعه روستاهای لوداب شهرستان بویراحمد با حضور مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد، ریحان بهادر مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد در این آئین ضمن تبریک دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ابراز داشت: امروز گازرسانی به 1060 خانوار و جمعیتی حدود 4150 نفر به متراژ 98 کیلومتر شبکه فلزی و پلی اتیلن به همراه دو عدد ایستگاه TBSبا اعتبار 250 میلیارد ریال در 25 روستا از روستاهای لوداب شهرستان بویراحمد افتتاح شد.
    
    
همچنین با حضور نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی، فرماندار بویراحمد و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی ۱۷۴ پروژه شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد. از جمله این پروژه‌ها می‌توان به بهره‌برداری از ۴۰ پروژه فناوری اطلاعات با اعتبار ۹۲ میلیارد تومان، ۳۳ پروژه برق رسانی به طول ۶ کیلومتر، بهره‌برداری از کارخانه صنایع تبدیلی، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه چنارستان علیا و پروژه طرح توسعه سردخانه یاسوج با متراژ ۴۵۰ مترمربع و طرح تولید گلاب و عرقیات گیاهی با ظرفیت تولید ۳۰۰ تن در سال و اشتغالزایی ۱۰ نفر اشاره کرد .  
مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در این مراسم با تبریک دهه فجر و ماه رجب گفت: از زحمات همه دست اندرکاران کسانی که برای توسعه ایران اسلامی گام برمی‌دارند قدردانی می‌کنیم.
مهدی روشنفکر عنوان کرد: دولت آیت‌الله رئیسی در جهت توسعه و گسترش فناوری ارتباطات گام‌های خوبی برداشته است.
وی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های فناوری و ارتباطات نیاز همه مردم است و این اداره‌کل طی دهه فجر ۱۳۷ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر دارد.  
همچنین فرماندار بویراحمد در مراسم افتتاح پروژه ۶ کلاسه مدرسه ساز چنارستان گفت: ۵۱ کلاس درس در دهه فجر به کلاس های درس شهرستان بویراحمد اضافه شد.  
حسینی‌نیک مدیرکل نوسازی مدارس با بیان اینکه در مهر و دهه فجر ۱۴۰۱ در حوزه نوسازی مدارس انقلاب شد،گفت: با توجه به مهاجرت پذیری شهرستان بویراحمد احداث مدارس و تامین تجهیزات در دستور کار قرار دارد.
حسینی نیک عنوان کرد: در سفر دولت ۸ مجتمع بزرگ را با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان پیشنهاد خواهیم داد.

 


کد مطلب: 458151

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/458151/2/آئین-افتتاح-گازرسانی-مجموعه-روستاهای-لوداب-شهرستان-بویراحمد-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1