کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

برگزاری جشن انقلاب در کمیته امداد شهرستان گچساران/ جلال فرد؛ ایجاد ۵ هزار فرصت شغلی در استان+تصاویر

18 بهمن 1401 ساعت 8:51

در راستای ایجاد فرصت های شغلی، اشتغال و آموزش در حوزه کمیته امداد در ۴۴ ساله انقلاب افزون بر ۱۱۵ هزار و ۱۴۳ خدمت اشتغال با اعتبار یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان صورت گرفته است.
جلال فرد با اشاره به افزایش اعتبارات در چندسال اخیر تصریح کرد: در سالجاری هدف گذاری ما در حوزه اشتغال ایجاد ۸ هزار و ۱۱۰ فرصت شعلی با اعتبار ۴۱۰ میلیارد تومان بوده است


، جشن دهه فجر مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور حجت السلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران، ارسلان جلال فرد معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، هوشنگ دارفرین رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گچساران، روسای ادارات و مددجویان کمیته امداد در سالن فرهنگیان برگزار شد.
 به گزارش کبنانیوز: معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار کرد: خدمات ۴۴ ساله انقلاب اسلامی در حوزه کمیته امداد در کهگیلویه وبویراحمد در راستای ایجاد فرصت های شغلی و اشتغال و آموزش بسیار چشمگیر بوده است.
ارسلان جلال فرد بیان کرد: درکهگیلویه و بویراحمد در راستای ایجاد فرصت های شغلی، اشتغال و آموزش در حوزه کمیته امداد در ۴۴ ساله انقلاب افزون بر ۱۱۵ هزار و ۱۴۳ خدمت اشتغال با اعتبار یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان صورت گرفته است.
جلال فرد با اشاره به افزایش اعتبارات در چندسال اخیر تصریح کرد: در سالجاری هدف گذاری ما در حوزه اشتغال ایجاد ۸ هزار و ۱۱۰ فرصت شعلی با اعتبار ۴۱۰ میلیارد تومان بوده است.
وی عنوان کرد: از این‌ میزان۶۰۰ مورد اشتغال برای گچساران سهمیه لحاظ شده است.
جلال فرد تصریح کرد: آموزش ما برای انجام تعهد ایجاد اشتغال به ۸ هزار و ۱۰۰ مورد به اتمام رسیده است.
معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از ۸ هزار و ۱۱۰ فرصت شغلی ۵ هزار و ۱۰۰ مورد آن محقق شده است.
جلال فرد با اشاره به اینکه فرصت کمی تا پایان سال برای تحقق کامل تعهد اشتغالزایی باقی نمانده است، افزود: امید می رود که موانع بانکی برطرف شود.
 


کد مطلب: 458092

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/458092/2/برگزاری-جشن-انقلاب-کمیته-امداد-شهرستان-گچساران-جلال-فرد-ایجاد-۵-هزار-فرصت-شغلی-استان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1