کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسوولان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

آغاز پنجمین جشنواره برفی دنا (+ تصاویر و فیلم)

6 بهمن 1401 ساعت 15:02

پنجمین جشنواره ملی برفی دنا امروز با حضور مسوولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد آغاز به‌کار کرد.


پنجمین جشنواره ملی برفی دنا امروز با حضور مسوولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد آغاز به‌کار کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (6 بهمن ماه 1401) پنجمین جشنواره ملی برفی دنا با حضور سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_،  سعید طالب‌پور_، مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد_، دهقان_مدیرکل ورزش و جوانان استان_،  فلاحی‌دوست_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان_، حقیقت_ معاون سیاسی فرماندار بویراحمد_، علی‌ اکبری‌تبار_ بخشدار مرکزی بویراحمد_ و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی آغاز به‌کار کرد.
هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ به اهمیت این جشنواره‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: انتظار می‌رود این جشنواره هر سال با کیفیت و شرایط بهتری برگزار شود. علاوه بر نشاط اجتماعی و همبستگی که از اهداف این جشنواره است می‌تواند زمینه شکوفایی استعدادها در عرصه هنرهای تجسمی، نقاشی و مجسمه‌سازی و... باشد. امیدواریم با رعایت موازین اسلامی در سطح گسترده‌تری اینگونه جشنواره‌ها برگزار شود.
سعید طالبی‌پور_ مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد_ با بیان اینکه پنجمین جشنواره برفی دنا بعد از دو سال که شرایط کرونایی بر جامعه حاکم بود، برگزار شد، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت بالایی در برگزاری جشنواره‌های زمستانی و گردشگری دارد که انتظار می‌رود همه دستگاه‌های استان برای جذب گردشگران در فصول مختلف همکاری لازم را به‌منظور ایجاد زیرساخت‌ها داشته باشند.
وی تاکید کرد: پنجمین جشنواره ملی برفی دنا امروز (6 بهمن‌ماه) در محل پیست اسکی کاکان آغاز شده و تا فردا روز جمعه ادامه دارد.
        
طالبی پور تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای موسیقی سنتی، پخت غذاهای محلی، برگزاری ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوان از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این جشنواره است.
مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد روحیه شور و نشاط اجتماعی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری زمستانه عنوان کرد و افزود: تمامی شرایط و زیرساخت‌ها برای برگزاری این جشنواره فراهم است و با برگزاری جشنواره‌های متعدد برای رونق گردشگری در استان تلاش می‌شود.
          


کد مطلب: 457585

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/457585/2/آغاز-پنجمین-جشنواره-برفی-دنا-تصاویر-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1