کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

حضور سرزده فرماندار بویراحمد در مرکز اتفاقات برق + تصاویر

21 دی 1401 ساعت 13:48

فرماندار بویراحمد بدون اطلاع قبلی و یکباره همراه مراجعه کنندگان وارد مرکز اتفاق برق شهرستان بویراحمد واقع در خیابان شهید منتظری یاسوج (نیروگاه قدیم) شد.


فرماندار بویراحمد بدون اطلاع قبلی و یکباره همراه مراجعه کنندگان وارد مرکز اتفاق برق شهرستان بویراحمد واقع در خیابان شهید منتظری یاسوج (نیروگاه قدیم) شد.
به گزارش کبنا، فرماندار شهرستان بویراحمد امروز چهارشنبه (21 دی ماه 1401) با حضور در این اداره، وقتی با کارمندان و سیم بانان و گروه های عملیاتی حاضر و ایستاده مواجه شد به آنها خدا قوت گفت و از آمادگی آنها تشکر کرد.
فرماندار با ورود به اتاق فرمان اتفاقات برق مدتی را از نزدیک و عملا در جریان عملیات اتصال برق قرار گرفت.
وی در حین بازدید از معاون اداره برق شهرستان توضیحات لازم را در خصوص آخرین وضعیت برق رسانی خواستار و معاون اداره برق نیز از اجرای عملیات اتصال برق مناطق مختلف گزارشی را به اطلاع فرماندار رساند.
فرماندار ضمن خدا قوت و تشکر گفت: باید جهادی و جدی و با سرعت بیشتری نسبت به رفع مشکل برق در سطح شهرستان اقدام شود چرا که علاوه بر خاموشی معمول بخش قابل توجهی از مردم از سیستم پکیج استفاده می کنند و نیاز شدید تری دارند و از طرف اختلال در چند پمپ آب شهر و روستا و شبکه تلفن همراه و مخابرات نیز ناشی از برق هست.
مسئول اتفاقات برق نیز از شکستگی وسیع درختان و پایه های برق خبر داد و گفت: دلیل گستردگی قطعی برق ناشی از حجم بالای شکستگی های پایه و درختان بودند. در عین حال با ورود فرماندار سرعت بیشتری و انگیزه بهتری در کارمندان ایجاد شد.


کد مطلب: 456880

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/456880/2/حضور-سرزده-فرماندار-بویراحمد-مرکز-اتفاقات-برق-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1