کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اورژانس ۱۱۵استان خبر داد:

سفر سه روزه ریاست سازمان اورژانس کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

3 آذر 1401 ساعت 8:55

رئیس اورژانس استان از سفر سه روزه ریاست محترم سازمان اورژانس کشور، معاونین و هیئت همراه به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.


رئیس اورژانس استان از سفر سه روزه ریاست محترم سازمان اورژانس کشور، معاونین و هیئت همراه به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش کبنا، جهانبخش وحدت نژاد رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: در سفر سه روزه دکتر میعادفر ریاست محترم سازمان اورژانس کشور، معاونین و هیئت همراه بازدیدهای فشرده از اورژانس استان انجام گرفت و چالش ها و مشکلات بررسی شد.
رئیس اورژانس استان با بیان مشکلات و نیازهای اساسی اورژانس از جمله مشکلات زیرساختی پایگاه های اورژانس،سیستم ارتباطی بیسیم نامناسب، خودروها و ناوگان آمبولانس فرسوده، نداشتن مرکز پیام(دیسپچ) متمرکز، نداشتن سامانه پایش تصویری در تمام بیمارستانهای استان و همچنین مستعد بودن استان برای بحران ها و مخاطرات طبیعی و توجه اساسی به این مشکلات افزود: در این مدت ۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در نقاط مختلف استان و همچنین ۲ پایگاه آموزشی با مولاژهای هوشمند در استان راه اندازی شد و دو بیمارستان تحت سامانه پایش تصویری قرار گرفته است.
وحدت نژاد همچنین گفت: در این مدت ۱۲ دستگاه آمبولانس تعمیر و فعال شده و طرح بهره وری کارکنان بالینی نظام سلامت بعد از حدود ۱۳ سال برای پرسنل اورژانس استان اجرا شد.
دکتر جعفر میعادفر در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، رئیس اورژانس استان و اعضای هیئت‌رئیسه گفت: طی بازدیدهای فشرده ای که از پایگاه های دور و نزدیک داشتیم چالش ها و مشکلات موجود را بررسی نمودیم و سعی خواهیم کرد با همکاری دانشگاه بسیاری از مشکلات را حل و آنها را مرتفع سازیم.
وی از مساعدت سازمان اورژانس کشور جهت ساخت ساختمان ستادی جدید اورژانس استان خبر داد و گفت: جهت ساخت پایگاه اورژانس شهرستان چرام مبلغ قابل توجهی به دانشگاه اختصاص خواهد یافت که دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز مبلغی هزینه خواهد کرد.
میعادفر خاطرنشان کرد: مجوز خرید ۵ دستگاه خودرو از سازمان اموال تملیکی کشور برای استان اخذ می‌شود.
وی تصریح کرد: در راستای خدمت به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد یک دستگاه آمبولانس فرماندهی به مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی واگذار و در بازسازی آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ این استان و بازسازی سیتم های ارتباطات بی سیمی اورژانس مساعدت های لازم صورت خواهد گرفت.
دکتر میعادفر در ادامه گفت مبلغ قابل توجهی جهت بازسازی ناوگان آمبولانس به اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص خواهد یافت.


کد مطلب: 454788

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/454788/2/سفر-سه-روزه-ریاست-سازمان-اورژانس-کشور-استان-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1