کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جام جهانی 2022 قطر؛

حواشی و تصاویر دیدار تیم‌ های فوتبال عربستان - آرژانتین

2 آذر 1401 ساعت 0:14

در سومین روز از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دو تیم عربستان و آرژانتین از گروه c رقابت‌های جام جهانی قطر به مصاف هم رفتند. که این دیدار با برتری ۲ بر ۱ عربستان به پایان رسید.


در سومین روز از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دو تیم عربستان و آرژانتین از گروه c رقابت‌های جام جهانی قطر به مصاف هم رفتند. که این دیدار با برتری ۲ بر ۱ عربستان به پایان رسید.
به گزارش کبنا، در بازی که عربستان شگفتی‌ساز جام جهانی شد، تماشاگران پر شمار این تیم لیونل مسی را با سوت و صدا زیر فشار گذاشتند.
تیم‌های ملی آرژانتین و عربستان از مرحله گروهی جام جهانی در ورزشگاه لوسیل و از ساعت ۱۳:۳۰  به مصاف هم رفتند که که تماشاگران عربستانی جو این ورزشگاه را در اختیار خود گرفته‌اند و با هر حرکتی سر و صدای بسیاری را ایجاد می‌کنند.
- گل لیونل مسی از روی نقطه پنالتی با حسرت زیاد هواداران عربستان همراه بود اما آن‌ها باز هم با استفاده از طبل و دهل تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند.
- مسی چهره ویژه این دیدار است و هواداران عربستان برای کمک به تیم محبوب خود در هنگام حرکات پا به توپ مسی او را با صدای زیاد خود تحت فشار می‌گذارند.
- نیمه نخست این بازی با تک گل مسی از روی نقطه پنالتی به سود آرژانتین به پایان رسید و سه گل آنها آفساید گرفته شد. تاکتیک عربستان برای مهار آرژانتین بالا بازی کردن مدافعان و به دام انداختن حریف در تله آفساید بود که تقریبا موفقیت آمیزی بود.
- با گلزنی تیم ملی عربستان در دیدار مقابل آرژانتین، ورزشگاه لوسیل با صدای تماشاگران این تیم منفجر شد.
- دو بازیکن عربستان با عبور توپ از میان پاهای ستاره‌های آرژانتینی موجب هیجان بسیار زیاد بین هواداران خودی شدند و آن‌ها برای چند ثانیه ورزشگاه را روی سر خود گذاشتند.
- حضور پرتعداد تماشاگران عربستانی در این دیدار در شرایطی است که هواداران قطری در دیدار افتتاحیه توجه چندانی به بازی نشان نداده بودند.
- آنخل دی‌ماریا در شروع نیمه دوم چهار پنج بازیکن حریف را دریبل زد و ورزشگاه را در سکوت فرو برد اما بازیکنان حریف او را نقش زمین کردند.
- سالم الدوساری با عبور از چهار بازیکن با شوتی زیبا دروازه آرژانتین را برای بار دوم باز کرد تا ورزشگاه منفجر شود و آرژانتینی‌های حاضر نیز در بهت و حیرت فرو روند.گل دوم عربستان به آرژانتین برای هواداران عربستان هم غیر منتظره بود و آن‌ها سر از پا نمی‌شناختند و بازیکنان ذخیره عربستان هم برای خوشحالی وارد زمین شدند و تماشاگران این تیم به سبک خاص خود تیمشان را تشویق کردند.
- در اواخر نیمه دوم بازی، در حالی که توپ به بیرون رفته بود، بحثی بین بازیکنان ذخیره عربستان و یکی از بازیکنان آرژانتین شکل گرفت که داور به سرعت خودش را به این صحنه رساند و بازیکنان دو تیم را جدا کرد.  
- عربستانی‌ها در اواخر مسابقه با انجام خطاهای پرتعداد و مصدومیت‌های عجیب و همینطور تعویض‌های پر وقفه، سعی در گرفتن سرعت بازی داشتند.
- لیونل مسی داد و فریاد هواداران خودی را هم درآورد. ستاره آرژانتینی در شرایطی که می‌توانست دروازه را باز کند، وقت را از دست داد و هواداران آرژانتین از کار این فوق ستاره عصبی شدند.
- هواداران عربستان با تشویق‌های بی‌امان خود نقش مهمی در برتری تیمشان داشتند. عربستان در نهایت این بازی را 2-1 برد تا شگفتی‌ساز جام لقب گیرد.
- دروازه‌بان عربستان در این دیدار ۸۰ درصد شوت‌های بازیکنان آرژانتین را مهار کرد و یکی از ستاره‌های این تیم در برتری مقابل آرژانتین بود.


کد مطلب: 454751

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/454751/2/حواشی-تصاویر-دیدار-تیم-های-فوتبال-عربستان-آرژانتین

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1