کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت آغاز سال تحصیلی؛

حضور بخشدار بویراحمد در میان مردم چند روستای دورافتاده

2 مهر 1401 ساعت 13:22

به مناسبت آغاز سال تحصیلی و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد دورترین روستاهای این شهرستان را مورد بازدید قرار داد.


به مناسبت آغاز سال تحصیلی و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد دورترین روستاهای این شهرستان را مورد بازدید قرار داد.
به گزارش کبنا، علی اکبری تبار امروز شنبه (2 مهرماه 1401) در آغاز سال تحصیلی در میان مردم روستاهای مرادآباد، چشمه بلوطک، جهاد آباد، چشمه تاگی حضور یافت.
اکبری تبار در مدرسه روستای چشمه بلوطک حضور یافت و آغاز سال تحصیلی را به معلمان و دانش آموزان این روستا تبریک گفت.
معلم این مدرسه در خصوص مشکلات مدرسه، نبود وسایل گرمایشی، نبود سرویس بهداشتی و آبخوری، نبود پرده های مناسب سخن گفت.
اکبری تبار بخشدار مرکزی بویراحمد نیز ضمن گفت و گوی صمیمانه با مردم این روستا و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای از ایثار، خودگذشتگی و دلاوری‌های رزمندگان اسلام بوده و باید با بکارگیری شیوه‌های نوین این گنجینه‌ها برای نسل جدید تبیین شود.
اکبری تبار در خصوص ارزشمندی نهاد آموزش و پرورش، گفت: آموزش زیربنای توسعه و آبادانی است و حمایت از آموزش و پرورش باید مدنظر همگان باشد، چرا که مسیر پیشرفت و آبادانی از کانال تعلیم و تربیت می‌گذرد.
بخشدار مرکزی بویراحمد قول داد مشکلات این مدرسه را در استان پیگیری خواهد کرد و در ادامه هدایایی از جمله بسته های آموزشی به دانش آموزان مدرسه اعطا کرد.
مردم این روستا ضمن ابراز رضایت و خوشحالی از اینکه برای اولین بار یک مسئول در مدرسه یک روستای دورافتاده حضور یافته، از بخشدار تقدیر کردند.
 


کد مطلب: 452769

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/452769/2/حضور-بخشدار-بویراحمد-میان-مردم-چند-روستای-دورافتاده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1