کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت؛

برگزاری کارگاه آموزشی شکار در کهگیلویه و بویراحمد

31 شهريور 1401 ساعت 16:01

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: با برگزاری کارگاه آموزشی قریب به 800 نفر از شکارچیان قانون‌مند با قوانین شکار و صید آشنا شدند.


مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: با برگزاری کارگاه آموزشی قریب به 800 نفر از شکارچیان قانون‌مند با قوانین شکار و صید آشنا شدند.
به گزارش کبنا، کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات شکار و صید ویژه شکارچیان در دو شهرستان بویراحمد و گچساران برگزار شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در این خصوص گفت: پس از ابلاغ سازمان مرکزی مبنی بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه شکارچیان قانونمند در سراسر کشور، کهگیلویه و بویراحمد نخستین استان در سطح کشور است که تا کنون این کارگاه را برای  شهرستان گچساران، بویراحمد و دنا برگزار نموده است.
اسلام جاودان خرد هدف از برگزاری این کارگاه ها را آموزشی دانست و گفت: در این کارگاه های آموزشی که بیش از 800 نفر از شکارچیان در شهرستان گچساران، باشت و دنا شرکت داشتند شکارچیان با قوانین شکار و صید آشنا شدند .
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد : در سنوات آینده چنانچه سازمان قصد صدور پروانه ی شکار یا صیدی  را داشته باشد متقاضیانی می توانند از این پروانه ها بهرمند گردند که در این کارگاه آموزشی شرکت نموده و گواهی پایان دوره برای آن صادر شده باشد.
وی گفت: براساس برنامه های آموزشی، این کارگاه برای مابقی شهرستان ها نیز برگزار خواهد شد و نیازی نیست متقاضیان از شهرستان محل سکونت خود به شهرستان دیگر بروند.


کد مطلب: 452710

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/452710/2/برگزاری-کارگاه-آموزشی-شکار-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1