تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۵۷
کد مطلب : ۴۵۲۳۶۵
با همراهی دیگر مسئولان استان صورت گرفت

 بازدید نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد از موکب شهدای استان در شلمچه

۰
کبنا ؛ نمایندگان و دیگر مسئولان استان از مجتمع فرهنگی، زیارتی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه شلمچه بازدید کردند.
به گزارش کبنا، کیومرث حاجی‌زاده اظهار داشت: دو هزار متر زمین در ابتدای کار برای مجتمع فرهنگی، زیارتی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه شلمچه در نظر گرفته شده که این میزان به چهار هزار متر افزایش پیدا کرده و درصدد هستیم متراژ زمین را به نیم هکتار برسانیم.
 وی افزود: مجتمع فرهنگی، زیارتی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد این در کنار زائرسرای مشهد مقدس از کارهای بزرگی است که در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به آنها شده است.
معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبار اولیه مجتمع فرهنگی، زیارتی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد را دو میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: ده میلیارد تومان دیگر اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است که امیدواریم به زودی این اعتبار ابلاغ شود.
وی خاطرنشان کرد: چهل چشمه سرویس بهداشتی و سی چشمه حمام که از اولویت‌های اساسی مجتمع بود ساخت و در حال حاضر در مرحله کاشی‌کاری و نما می‌باشند.
وی بیان کرد: علاوه بر موکب‌های مردمی ۲۰ هزار بطری آب معدنی وارد سایت فرهنگ، زیارتی شهدای استان شده است.
حاجی‌زاده گفت: توزیع غذا از طرف مواکب مردمی و ستاد اربعین استان در حال انجام است و چهار منبع ده هزار لیتری و یک تانکر ۱۵ هزار لیتری جهت آب شرب زوار تأمین شده‌است.
وی افزود: با توجه به قرارداد منعقده امیدواریم سازه‌های پایدار تا آخر امسال به بهره‌برداری برسد.
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی سایت فرهنگی، زیارتی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: این مجموعه جهت رفاه حال مردم شریف استان و دیگر استان‌ها که قصد زیارت عتبات عالیات را دارند یک امر ضروری می‌باشد.
وی ضمن تشکر از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، از تمام مسئولان استانی درخواست کرد که در تکمیل این پروژه مهم تمام تلاش خود را به کار بگیرند.
مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مجموعه استانداری استان و همه کسانی که در راه‌اندازی مجتمع فرهنگی، زیارتی شهدای استان نقش دارند، اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی این مجموعه خدمات‌رسانی به زوار شریف امام حسین علیه السلام است.
وی افزود: در سال‌های گذشته با توجه به تجربه حضور در این مسیر، مردم استان دچار رنج و سختی زیادی بودند و وجود چنین مجتمع رفاهی یکی از نیازهای مبرم و اساسی بود که این کار باشکوه در حال انجام است.
روشنفکر گفت: همانگونه که مردم استان ما در جبه‌های جنگ حماسه آفریدند، در این حوزه‌ها نیز مدیران ما نشان داده‌اند که برجسته و شاخص هستند.
سید ناصر حسینی نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عزت، هویت و آبروی ما به حماسهعاشورا وابسته است و بر اساس مکتب دفاعی عاشورا رزمندگان ما در این منطقه گرم و تفتیده در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح، برتری سلاح عاشورا و محرم به اثبات برسانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

چویل دنا
Iran, Islamic Republic of
خوب عکس یادگاری بگیرید که کار هرسه تایی شما تمامه هم مهدی روشنفکر هم آقای حسینی زود تر از آنها هم استاندار
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1