تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۴۵۲۲۱۸
کبنا گزارش می دهد؛

گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روابط عمومی ها در امر اطلاع‌رسانی و  پاسخگویی موثر و به موقع به مخاطبان برنامه ریزی کنند.
به گزارش کبنا، حسنعلی عزت خواه در دومین گردهمایی روابط عمومی شهرستانها ومناطق آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: آموزش وپرورش با داشتن بیش از 14هزار فرهنگی و 170 هزار دانش آموز گسترده ترین جامعه مخاطب در کشور را داراست که برای ایجاد تعامل چند سویه با مردم و رسانه نیازمند روابط عمومی فعال، مقتدر، کاردان و تاثیرگذار است.
وی با بیان اینکه تحرک و ایجاد انگیزه بیشتر در آموزش وپرورش به فعالیت روابط عمومی بستگی دارد گفت: روابط عمومی ها برای تولید محتوا  و اقناع سازی افکار عمومی در امر اطلاع رسانی پرچم آموزش وپرورش را برافراشته نگه دارند.
عزت خواه با تقدیر از تدابیر و برنامه ریزی مدبرانه اداره روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان گفت: روابط عمومی ها دنبال سوژه باشند و با تدبیر هوشمندانه تحرک و نشاط در  درون سازمان وبیرون از سازمان را برای مخاطبان ایجاد کنند و نقش خویش را به خوبی ایفا نمایند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه به بازگشایی مدارس در مهرماه اشاره کرد و گفت: بعد از دو سال شرایط کرونایی، حضوری شدن مدارس در سال تحصیلی جاری قطعی است و روابط عمومی ها برای بازگشایی باشکوه مدارس و مهری خاطره انگیز برای دانش آموزان تلاشی مضاعف داشته باشند.
 وی روابط عمومی را  چشم و گوش  هر سازمانی دانست و خواستار پیوند بین ادارت آموزش و پرورش و محیط پیرامونی آن توسط روابط عمومی ها شد.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت کار اطلاع رسانی در آموزش وپرورش دومین گردهمایی روابط عمومی ها را در آستانه بازگشایی مدارس برگزار کردیم تا با هماهنگی وانسجام بیشتری به استقبال سال تحصیلی برویم.
سید ولی موسوی با بیان اینکه کار در آموزش وپرورش متفاوت از سایر دستگاهاست گفت: با برنامه ریزی اصولی و مدون روابط عمومی آموزش وپرورش را به ریل اصلی خویش بر می گردانیم.
وی افزود: در دوره مدیریتی جدید آموزش وپرورش دنبال روابط عمومی تحولگرا، کارآمد و مردمی هستیم، با تعامل با رسانه های اثربخش، متعهد و کارآمد  به عنوان  بازویی توانمندی در امر اطلاع‌رسانی رویدادها و فعالیت‌های آموزش و پرورش شرایط را برای پویایی و بالندگی آموزش وپرورش بیش از پیش فراهم می آوریم.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در پایان تلطیف فضای فکری و روانی در جامعه را  به عنوان یک رسالت در روابط عمومی  دانست وگفت:  برای موفقیت آموزش و پرورش و تربیت نسل آینده‌ای متعهد و مسئولیت پذیر روابط عمومی ها نقش مهمی بر عهده دارند.
در این گردهمایی کارگاه آموزشی خبر نویسی و فن بیان با حضور اساتید برجسته این حوزه جهت روابط عمومی شهرستانها و مناطق نیز برگزار شد و از روابط عمومی ادارات آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق نیز تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کار روابط عمومی ها اطلاع رسانی و روشنگری است لطفا از آقای مدیرکل سوال فرمایئد چگونه و طبق چه مجوزی مدرسه دهبزرگ را به نام میراث فرهنگی و به کام افراد شخصی بر باد دادید تا کی میخواهی از این شانتاژ سیاسی کاری برای بقای خود ادامه میدهید ناهنجاری ها و عواقب ناشی از این بذل و بخشش شما متوجه شخص مدیر کل می باشد از نیروهای امنیتی سربازان گمنام امام زمان سازمان های بازرسی خاضعانه می خواهم جهت رضای خدا با دقت و حساسیت موضوع را رسیدگی کنند
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1