کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خیز بلند تحول آفرینی و خدمت رسانی برای مردم؛

رویکرد جهادی در بهره برداری از ساختمان مرکزی اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد

7 شهريور 1401 ساعت 16:59

ساختمان مرکزی اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد در پنجمین روز از هفته دولت بصورت ویدئو کنفرانسی با حضور دکتر منظور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و مدیران استانی افتتاح شد.


ساختمان مرکزی اداره  کل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد در پنجمین روز از هفته دولت بصورت ویدئوکنفرانسی با حضور دکتر منظور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و مدیران استانی  افتتاح شد.
به گزارش کبنا، امروز دوشنبه (7 شهریورماه 1401) منظور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور به پویش پاسخگویی تحول آفرین این سازمان در دولت مردمی با رویکرد بهبود خدمات رسانی به مردم  اشاره کرد و افزود: پروژه بزرگ ساختمان مرکزی اداره کل امور مالیاتی یاسوج با رویکرد جهادی تکمیل و بهره برداری شد. 
وی تکریم حقوق مؤدیان و افزایش خدمات رفاهی ساختمان های اداری را از اولویت های این سازمان برشمرد. 
میلاد فرخان مدیرکل امور مالیاتی استان نیز با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: ساختمان اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد در زمینی به مساحت هزار و ۴۸۰ مترمربع و زیربنای 9 هزار و ۲۱۳ مترمربع در هشت طبقه احداث شده است.
وی اعتبار هزینه شده این پروژه را تاکنون بالغ بر یکهزار میلیارد ریال اعلام کرد.
وی بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه  یک تحول در روند خدمت رسانی به مردم  و نیز افزایش رفاه کارکنان در یک فضای مطلوب اداری ایجاد  شد.
در این آئین حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مهدوی فرماندار شهرستان بویراحمد، شریف پور مدیرکل اموراقتصادی و دارایی، شهامت مدیرکل دفتر فنی استانداری و حسن پور نماینده اداره کل دیوان محاسبات و مجموعه مسئولان و کارکنان اداره کل امور مالیاتی حضور داشتند.


کد مطلب: 451917

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/451917/2/رویکرد-جهادی-بهره-برداری-ساختمان-مرکزی-اداره-کل-امور-مالیاتی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1