کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت:

زمینه شكل‌گیری هویت یكپارچه اسلامی-ایرانی-انقلابی دانش آموزان فراهم شود

6 مرداد 1401 ساعت 15:21

مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست هم اندیشی فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد بسیج دانش آموزی و مدارس باید زمینه شكل گیری هویت یكپارچه اسلامی- ایرانی و انقلابی دانش آموزان را فراهم كنند.


مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست هم اندیشی فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی  کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد بسیج دانش آموزی و مدارس باید زمینه شكل گیری هویت یكپارچه اسلامی- ایرانی و انقلابی دانش آموزان را فراهم كنند.
به گزارش کبنا، حسنعلی عزت خواه در این نشست گفت : به جوانان روی بیاوریم چرا که جوانان حق پذیرند و ذهن پاک و عاری از رسوب قومیت، حزبیت، جغرافیا و تعصبات کورکورانه دارند و می توانند منشأ تغییرات خیر در جامعه باشند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: شناخت عمیق هویت ایرانی - اسلامی افزایش اعتماد به نفس و اطمینان خاطر و سلامت فكری را در دانش آموزان ایجاد می كند و بر این اساس انتظار است مجموعه بسیج دانش آموزی و مدارس زمینه سازی برای شكوفایی فطرت و استعدادها و شكل گیری هویت یكپارچه اسلامی- ایرانی - انقلابی دانش آموزان را فراهم كنند.
وی افزود: مشکلات را بیان کنید، ترس مانع خلاقیت می شود، تا از ترس عبور نکنیم نمی توانیم بر مشکل غالب شویم.
صالحی، رئیس سازمان بسیج  دانش‌آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز عنوان کرد: فرماندهان و اعضای بسیج دانش آموزی با تمام تلاش، خلاءها را برطرف و به کارآمدی نظام آموزش وپرورش کمک می‌کنند.
در این دیدار، فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی به بیان نقطه نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود پیرامون برنامه های حال و آینده بسیج دانش آموزی پرداختند و مدیر کل آموزش و پرورش به سوالات آنان پاسخ داد.


کد مطلب: 450828

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/450828/2/زمینه-شكل-گیری-هویت-یكپارچه-اسلامی-ایرانی-انقلابی-دانش-آموزان-فراهم-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1